929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

hvad vil det koste? hvad vil det koste?

jeg er studerende, og jeg har netop taget et nyt arbejde der giver onkring 2000 om måneden.. ville jeg være i stand til at holde en honda cbr 125r kørende hvis jeg kører omkring 10 km på den om dagen? tænker meget på hvordan benzinøkonomien er, og vægtafgift og sådan..
og til næste spørgsmål.. 13 hk er måske en smule i underkanten.. hvor meget kan og må jeg tune den?
og til sidste spørgsmål.. må man ikke køre på en mc om vinteren (ved godt at det er dumt)? der var bare nogle fra min klasse der påstod at det var ulovligt, og ville lige vide om de var retarderede eller hvad..
på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad vil det koste?
  • #1   3. maj 2007 Du kan tegne en forsikring der dækker alle 12 måneder.. så er det fuldt lovligt.

Resten tør jeg kke udtale mig om smiley

• #2   3. maj 2007 øhhh....ulovlig a kører på mc om vinteren,,,, ja ja det må man skam ikke, det vildt ulovlig, tror det 4år bag trammer. hmm...

og til det andet, personlig vil jeg ikk købe en så lille en cykel, og når du bare skal fra a til b, de 10km du siger, hvad så med en scooter??

• #3   3. maj 2007 ok.. er den forsikring meget dyr?

• #4   3. maj 2007 har en scooter.. den keder mig.. og den må gerne få nogle enkelte længere ture.. skal f. eks køre fra silkeborg til vejle en gang imellem.. og den tur er ret kedelig på en lovlig cpi oliver..