{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Udstyr-Tøj {{forumTopicSubject}}

Hel Folkens.

Er så småt på vej ind i mc verdenen igen,
også er der jo det med tøjet, jeg havde før en berik heldragt i størrelse 58(mindes jeg)
men de 3 år uden har sgu kosten lidt flæsk på siden, så nu når jeg søger lidt forskelligt i størrelsestabeller. så siger de satme alt fra størrelse 68 til 7xl, som jeg ikke kan finde nogle som helst størrelser af.
jeg er 186 høj, og er 125 om brystet.
nogle der kan hjælpe med hvad jeg skal søge efter i størrelser.
og selvfølgelig, hvis nogle ligger inde med nogle støvler i 48, så sig lige til ??

på forhånd tak ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstyr-Tøj
  • #1   15. maj 2018 hofte 118, og ja jeg er en kartoffel dansker ?? og kok.
    så bær over med mig smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.850
    #2   16. maj 2018 Afsted med dig - ud til nogle butikker og prøve tøj.

  • #3   16. maj 2018 Det er en jungle. Og en sport i sig selv for de forskellige fabrikanter, at gøre forskellige str til en højere videnskab, som ikke må kunne sammenlignes på nogen måder. Og siden du skal rundt og prøve i real life, får du osse kørt nogle km. Det er jo dejligt. Det bliver nok ikke nemt at finde nogle gode køresko/str for dig. Eftersom der nærmest ingen skibsværfter findes i Dk længere...He-he.
    Jeg er selv lidt under medium str, som er ret normal.(Lidt lille, undtagen i skridtet....HAR-HAR!!!) Og jeg har haft det samme problem. Efterhånden kom jeg til konklusionen, at jeg ikke kan udlede fra str-guider på skrift, hvad jeg kan bruge. Så spild ikke mere tid på det, og kom afsted. Jeg kigger dog stadig tit i Dba osv, og falder jeg over et par gigantiske støvler eller sko eller andet, smider jeg dig et link her, eller på din profil. God fornøjelse smiley


  • #4   16. maj 2018 Kør forbi Lars i Touringshop.dk i Brøndby, han har et fint udvalg, og er altid til at handle med smiley

Kommentér på:
Udstyr-Tøj

Annonce