{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kbh - hvor langt skal man væk?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #1   19. maj 2018 Det kommer an på hvilken retning du skal i.

    Sving kan findes fra omkring Bagsværd, Hareskovby hvis du skal nordpå, Harrestrup (Risby) hvis du skal vestpå og Mosede/Greve hvis du skal sydpå.


  • #2   19. maj 2018 Ca en 20-30min kørsel.

  • #3   19. maj 2018 Alternativt..? smiley
    Over broen, - første afkørsel til højre, - ned mod trelleborg... smiley
    Alle de små "hvide" veje er en fest.!! smiley

    F.eks. Nede på Skanør kanten smiley

    Som Amagerkaner har du sikkert allerede turpas, holder du dagsturen under 6 t
    koster det jo kun en flad 50'er hver vej.. smiley

    Fest med fest på smiley


  • #4   19. maj 2018 Hvis du kører ud til Ishøj Landsby og drejer mod Torslunde åbner en verden af småveje sig for dig. Lidt længere vestpå kan du dreje mod nord op i Hove-sandkassen med rigtig gode krøllede veje og videre nordpå mod Tisvilde, Græsted eller Esrum. Eller du kan fortsætte mod Tune og enten stikke vestpå i retning mod Sejrøbugten via Tølløse-Ugerløse-Mørkøv eller sydover ud på Stevns via Lellinge eller mod Svinø og resten af Sydsjælland via Bjæverskov eller Borup.

    Jeg ved det, for med bopæl i Sorgenfri ville jeg netop ende i Ishøj Landsby efter en tur gennem Bistrup - Ganløse- - Veksø - Hove, hvis jeg havde et ærinde inde i Kø'strup eller på Amager, som jeg gad tage mc til. Og det er jo bare den modsatte vej end dig – den direkte vej til byen er simpelthen for kedelig og spild af godt gummi smiley


Kommentér på:
Kbh - hvor langt skal man væk?

Annonce