{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.752 visninger | Oprettet:

Sådan en IDIOT ( civilbetjent ) {{forumTopicSubject}}

Hello... og Arrrrgggg ;O(

- jeg var ude og trille i eftermiddags og selvom det ikke er normalt - var det faktisk rigtig morfar tur.

Havde taget den lette jakke på og skulle egentlig bare lige de 7 km op til brugsen og tilbage igen - men valgt pga. af vejret at nyde det - kørte en lille omvej ad små vej mellem rapsmarker osv. Jeg kørte med visir åben og kørte vel omkring 75- 80 km/t usædvanligt for mig men - det var ren nydelse idag og ligeledes svingede jeg videre ud på hovedvejen og kørte maks 80 km/t da en SORT VW BORA kommer nærmere - men fuck idag ingen reaktion fra mig fortsætter satdig med 80 km/t men over en lige strækning på 3 km ligger bilen bare klods oppe i røven på mig ( virkelig tæt ) - hvis bare jeg rørte bremsen det mindste ville jeg komme ned med en VW ovenpå... var dog irriteret men intet skulle have lov at ødelægge min eftermiddag... blilen gør tegn til at vil overhale et par gange ved at trække ud på siden af mig og øge farten med et par km/t men trækker ind igen - selvom der ikke kommer nogen og der bliver igen kørt tæt - jeg føler mig ekstrem presset bagfra og øger farten stille til 85 km/t og bilen følger mere eller mindre med og da jeg holder ind ved brugsen drejer bilen med og ud kommer en civilpanser idiot og vil snakke. Den gængse oplysninger på kørekort - forsikring - har du drukket - er cyklen i lovlig stand osv. for til sidst at sige at jeg egentlig overskred hastighedsgrænsen på hovedvejen med 5 km/t og om jeg var nem at hidse op i trafiken - DOG IKKE SÅ NEMT - SOM JEG HIDSER MIG OP PÅ PARKERINGSPLADSER... men alt det er indeni og vil gerne ud - men igen hans noteblok var klar på en bøde over at være fræk... Jeg nøjes med at sige at jeg som den "BLØDE" trafikant i vores tidligere forhold følte mig ekstremt udsat og øgede derfor min afstand...
Ham mumlede bare og sagde stort set ikke mere end : VI HOLDER ØJE MED JER !!!

FUCK en idiot - jeg tror aldrig jeg har kørt mere stille end idag og så er det fandme nærmest også galt - jeg håber fandme den magliderlige satan falder i håndsæber i hans badekar i aften og lander og får hele badamaturet op og på tværs i hans røv

Undskyld - men skulle bare have det UD

Martin P - Brønderslev


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en IDIOT ( civilbetjent )
  • #1   5. maj 2007 Der var da lige en der skulle vise hvem der bestemmer, men mon ikke der er konen der hjemme der har været lidt hård ved ham...

  • #2   5. maj 2007 PROVOKERENDE

  • #3   5. maj 2007 hold da helt kæft en spasser..! Jeg havde nu set stort på at få en bøde for at være fræk i sådan en situation tror faktisk det var endt med at jeg havde svinet sådan en knold for vildt til, han nærmest pressede dig jo til at køre for stærkt..

  • #4   5. maj 2007 Han fik den vist i røven i går..

    Sådan et fjols man


  • #5   5. maj 2007 Meld ham for ikke at holde den lovpligtige afstand..

    Mener faktisk det giver klip


  • #6   5. maj 2007 ja sådan en skulle have taget skildtet med det sammen !! smiley


  • #7   5. maj 2007 Du gjorde det helt rigtige Martin!

    Keept it cool!

    Desværre findes der sadaistiske betjente


  • #8   5. maj 2007 Altid husk at spørge til hans navn og skilt nr...... noget for noget. Det får nprmalt en fornuftig dialog igang.
    Ved godt han ikke må køre tæt men det er altså et af hans beskedne våben for at få en reaktion fra dig...
    Husk at være høflig...så er du på den grønne gren.
    MVH Bundkranzen


  • #9   5. maj 2007 JEG VAR BRÆNDT FULDSTÆNDIG AF!!!!!

    Hvad fanden bilder han sig ind? Havde det været mig havde jeg sku nok ikke kunne holde min kæft. Havde bedt ham oom hans tjenestenummer, eller hvad det nu hedder, og givet ham en klage. Ellers havde jeg sku nok ikke kunnet holde min kæft og lige givet ham en lille sviner, taget bøden og fyrret en brænder og skredet derfra på baghjul smiley

    Husk nu allesammen. Politiet er ikke hævet over loven, så de skal ikke spille popsmarte. Har du ren mel i posen, kan de bare lukke.

    Du skulle måske ha været så smart og sagt. Du siger 5km/t for stærkt, ja og så har du en fejlvisning på minus 3 km/t du skal trække fra, og skal skrive rapport om 2 km/t smiley Hehe

    Kan godt være du kører 5 km/t for stærk. Men i realiteten, så kører han uforsvarligt, og burde få et klip for ikke at holde afstand !!!


  • #10   5. maj 2007 Der er ikke noget værre end civil strømere. Jeg var ved at miste mit job på grund af en på et tidspunkt. En af mine makkere var kommet op og slås, og jeg ville hen og give en hånd. Så er der en spade der river fat i skulderen på mig og siger "du bliver bare der" Jeg kiggede på ham og så rev jeg ham over hoften og ned i vejen. Skulle lige til at klappe ham en da 3 andre river fat i mig og trækker mig væk. Jeg tænker - fuck nu får jeg klø, så jeg skulle lige til at lange ud efter den første o den bedste da jeg ser han er i uniform...,. Ham jeg havde revet rundet var strisser i civil. Han kom hen og jeg undskyldte og forklarede at jeg ikke viste at han var strisser - Han påstod at han havde vist mig sit skildt i det han henvendte sig -Det passede overhovedet ikke. Det var en fyr på min egen alder der lige som mig var lidt oppe at køre på adrenelin. Han viste intet skilt og gjorde heller ikke verbalt opmærksom på at han var strisser, men tog fat i mig uden videre. når ens kammerat er ved at få klø, så mener jeg det er en naturlig reaktion at skubbe en fyr væk der vil blande sig. Men han sagde at jeg ville få en sigtelse ang. vold mod embedsmand i funktion. Jeg lå søvnløs i flere nætter og tænkte "Fuck." Men jeg har aldrig hørt mere om sagen. - Inders inde viste han jo godt at han havde begået en fejl.

  • #12   5. maj 2007 jaja sune.... slap nu lidt af med de der muskelvoksende bolsjer... så går det nok alt sammen haha....

  • #13   5. maj 2007 Er blevet stoppet af en betjent som var så pissed over at jeg kørte fra ham (uden at vide at han var efter mig, var bare ude at trille en frisk tur) at han sagde ordret: Nu hvor jeg ikke kan give dig en fartbøde(pga triptælleren missede) så vil jeg skrive dig for at køre over for rødt lys!!! Jeg var rasende!!! Nægtede pure, han truede med retten og sagde at det så ville blive endnu værre for mig selv. Det hele endte i retten og de tror selvfølgelig mere på en betjents ord imod mit. Sur røv.

    Idag hader jeg pansere, 90% af dem er magtliderlige SVIN !


  • #14   5. maj 2007 indlæg en klage næste gang!
    Jeg er også træt af alt deres pis.
    De tror de er hævet over vi andre, men det er de ikke!
    Så den anden dag en mc-strisser der kørte op i mellem alle bilerne, ved et lyskryds hvor jeg holdte, for at kunne komme først da der blev grønt. FY FY...
    DE burde altid være et forbillede for os der ikke må give bøder.


  • #15   5. maj 2007 Frem med mobilen og optag det smiley

    De skal sku ikke slippe....... Fanme!!!!!


  • Bue K
    Bue K Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61
    #16   5. maj 2007 Du kan faktis godt få ham fyret for den opførsel der.
    Selv kender jeg en hvis fader blev presset over en strækning af 10km til at sætte farten op på præsis samme måde, der blev klaget, og manden blev eftersigende fyret.


  • #17   5. maj 2007 Idiot!

  • #18   5. maj 2007 Dr. bundkranz. Hvad enten jeg bruger min fritid på at træne eller ej ændrer ikke mit syn på at man ikke kan stå og se passivt til imens ens makker får klø.

  • #19   5. maj 2007 Godt det ikke var mig han lå bag, jeg havde klodset bremsen. Fået nogle skrammer eller en tur på hospitalet og en NY MC. Og han havde mistet pappet og jobbet...

  • #20   5. maj 2007 Well Sune. Sådan som du beskriver din reaktion idet han tager fat i din skulder, så synes jeg sq det er fair nok du får en advarsel. Han hverken slog dig eller ydede vold mod dig, alligevel ligger ham ned og er klar til at klappe ham en. Betjent eller ej. Sådan reagerer man sq ikke. Hvis du har været klar på at gå hen til din makkers slagsmål og yde hjælp, er det jo klart han lugter det smiley

    Men det var da kun godt du ikke ikke fik en dom for det!


  • #21   5. maj 2007 Dejlig aftenhumor med badekaret.

    Latterlige idioter er der desværre mange af i politiet. Ufatteligt med den magt de skal udøve er min mening.

    Godt der ikke skete mere end narresutten smuttede.

    Føler sku med dig, hader selv at folk ligger så tæt på (sjovt nok kan politiet rigtig godt lide dette).

    /NH


  • #22   5. maj 2007 Gør det konsekvent hvis en bilist chikanerer mig og ligger lige bag mig. De holder som reglen en ½ km's afstand bagefter HAHAHA

  • #23   5. maj 2007 Tor bare de er ude efter os mc - efter de sidste vilde ting "VI" har lavet udfra det medierne har sagt/skrevet - kunne han nu komme og fortælle han havde stoppet en sindsyg fartpsykopat som efterfølgende gik amok med trusler osv. havde det endt i lokal tv og avis - det er jeg 1000 % sikker på - normalt havde jeg også været væk eller skreget som en åndsvag - MEN tænkte bare den fornøjelse skulle han ikke have og han skulle da ikke ødelægge min dag ( ikke ihvertigfald mens han så på det )

  • #24   5. maj 2007 og nå ja. Ham civilbetjenten lyder sq da til at være noget af en ske!


  • #25   5. maj 2007 SORT VW BORA.... Er hermed noteret....

    Forresten har jeg set dig i Brønderslev city et par gange nu Martin, men har siddet i bilen hver gang så har ikke hilst, he he.
    Fed cykel du har, meget iøjnefaldende.


  • #26   5. maj 2007 rolig nu sune.... var kun en joke...
    træn du bare løs.... det er der intet forkert i.
    MVH Bundkranzen


  • #27   6. maj 2007 Bed om navn og tjenestenummer, lige så snart de begynder på sådan noget pis. Hvis de ikke vil udlevere det, tager du mobilen frem og ringer på stationen for at anmelde en mand, som køre chikanekørsel og udgiver sig for at være betjent !

    Får du navn og nummer, køre du hjem og skriver hvad de er foregået. På en pæn og konstruktiv måde. Selv om klagen ikke bliver til noget, så finden pågældende betjent nok ud af, at den opførsel er no go. Og der er måske andre, som har klage over samme betjent, og så vil din sag stå stærkere !


  • #28   6. maj 2007 Jeg har sagt det før og vil gerne gentage det endnu en gang!

    Det er STANDARD PROCEDURE fra politiet i civil!

    Har selv prøvet det adskillige gange (motorvej og landevej), og er sluppet hver gang, ved at sætte farten ned og evt trække ind til siden, for at se om de vil overhale. Hvis de ikke overhaler, når de kan komme til det, er det 99% sikkert politiet i civil, så det er ikke så svært at finde ud af! Man skal bare ikke lade sig provokere. Min bror fik en kæmpe bøde på motorvejen ved at lade sig provokere af en sp*sser i en golf der lå helt oppe i røven på ham..., så jeg kendte proceduren inden de prøvede den af på mig første gang smiley

    Problemet er, at det er meget svært at bevise at de har ligget alt for tæt på og at det derfor altid vil blive ord mod ord...


  • #29   6. maj 2007 Jeg er da lige så langsomt ved at ændre mit syn på politiet, når man hører de historier om paphoveder til betjente der ikke engang kan holde afstand selv.
    Jeg var sku nok endt med en bøde for fornærmelse af embedsmand i funktion.


  • #30   6. maj 2007 Synes nu generelt de er ok!
    De kan jo ikke gøre for at politikerne er så fokuseret på at tjene penge på fartbøder mv, som de nu en gang er.

    Hvad civil politiet angår, ved jeg ikke helt hvad der sker for dem - Har virkelig et meget skidt indtryk af dem. Det er som om at de bare er en flok bøller, sendt ud for at provokere/presse folk til at køre hurtigere, komme op at slås osv., uanset om metoderne er helt lovlige eller ej. Kender ikke til hvor vide beføjelser de har, men tvivler på at meget af det de går og laver er helt ifølge lovens intensioner. Men de kan da sikkert vise nogle flotte resultater frem af deres indsats...


  • #31   6. maj 2007 SVIN!

  • #32   6. maj 2007 han skulle satme fyres på gråt papir

  • #33   8. maj 2007 Mit blodtryk.... Mit blodtryk..

    FY for Satan et dumt svin.

    Som Rasmus sagde. Navn og skilt nummer. Hvis ikke ring til stationen og anmeld det.
    Men hvordan mon man står mht bevisbyrden? Man kan jo ikke bevise en skid når det kommer til stykket. OG så står man i Retten med en forklaring mod ordensmagtens og desværre er jeg bange for at jeg ved hvem vinder.

    Måske pressen var en vej at gå. -Jeg håber næsten det sker for mig. Så ryger det frem i medierne.
    De svin burde fyres.


  • #34   8. maj 2007 Han har vel bare fået tæsk af konen og blevet rullet af en gammel dame med gangstativ på vej på arbejde....

Kommentér på:
Sådan en IDIOT ( civilbetjent )

Annonce