372 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvilke støvler? Sidi Vertigo, ST, eller andet? Hvilke støvler? Sidi Vertigo, ST, eller andet?

Hej

Jeg er ved at tage kortet, og skal bruge nogle støvler. Jeg har kigget lidt, og det virker som om at Sidi er et godt valg. Jeg overvejer enten Vertigo eller ST, prisforskellen er ikke ret stor. Når jeg læser på nettet kan jeg se at nogen synes ST er for stiv, og det er træls i længden. I mine novice øjne virker det som om at den model er mest sikker, men bliver den for træls, eller er det unødvendigt når man ikke skal køre race? Jeg regner med at købe en sv650s, så det er ikke fordi jeg forventer ræse rundt med 200 km/t i svingene smiley

Er der nogen der kan anbefale en af ovenstående modeller, eller en helt tredje?

Mvh. Dan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke støvler? Sidi Vertigo, ST, eller andet?
  • #1   8. jun 2018 Som med alt andet, der skal passe, gælder at det skal prøves.
    Er selv glad for Daytona.

• #2   8. jun 2018 Jeg ser ikke umiddelbart den store forskel på dem - uden at være gået i dybden. Jeg havde selv Vertigo på et tidspunkt og jeg var mægtig glad for dem. Når de spændes ind rundt omkring, sidder de ganske tillidsvækkende omkring fod og ankel. På Vertigoen, har den jo den røde drejeting bagpå ved læggen. Den er hurtig og nem at løsne, hvis man stiger af cyklen og skal gå lidt. En nem og hurtig måde at skifte mellem stram og løs.

• #4   8. jun 2018 deres cobra er med goretex. Har vel kørt 50000 km med mine. Haft dem på i 16 dage i træk, seightseeing, kørsel, slå telt op osv. God sikkerhed i dem.
    har også ST men er mere besværlig at tage af/på end cobra.
    og som der står, et nummer op.
    har været forhandler af daytona og sidi. sidi til hver en tid

• #5   9. jun 2018 Ja, er det hverdagskørsel hvor der kan være regn, fås også Vertigo med Gore-Tex. Den hedder sidi vertigo mega rain. Det var den første jeg havde. Den anden var Sidi adventure gore tex

Kommentér på:
Hvilke støvler? Sidi Vertigo, ST, eller andet?

Annonce