{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Tur til Sverige - udstødning og støj
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #1   14. jun 2018 De har samme regler for den slags som i DK, så hvis den kan synes i DK, må den køre i Sverige som udgangspunkt.

    Kan den ikke synes med den, så overholder den ikke lovens krav hverken her eller hinsidan - og så ligger svaret jo lige for. smiley


  • #2   14. jun 2018 Kender ikke reglerne for kørsel i Sverige.
    Men har været af sted 2 gange på min gamle GS 850 med Laser short cut udstødning i Sverige og den larmer/brøler meget. Det har ikke været et problem. Om jeg har været heldig ved jeg ikke.
    God tur


  • #3   14. jun 2018 Jeg kørte 200 km/t ude på motorvejen. Det skete der ikke noget ved, så det kan man rolig gøre. smiley

  • #4   14. jun 2018 Som Sajmon siger. Reglerne er næsten de samme i Sverige som i Danmark når det gælder køtj.

    Der hvor reglerne er anderledes er ved ombygninger.
    Støj og lys er det samme som DK.

    Èn ting man dog skal være opmærksom på er, at hvis man kæfter op, overfor en betjent herovre, så kan man få køreforbud. Så bliver man bare bedt om at gå videre og da man ikke må gå på en motorvej, bliver man bedt om at gå vinkelret på denne. (hvis man skulle blive stoppet på en motorvej vel at mærke) smiley


Kommentér på:
Tur til Sverige - udstødning og støj

Annonce