1.386 visninger
|
Oprettet:
ATV? {{forumTopicSubject}}
har undret mig over hvorfor atv'er skal herind på mcg.... de atv'er jeg har set på plader.... er blevet ind reg. som bil..... så hører de ikke under kategorien personbil? og derfor på bilgalleri.dk ? personligt er jeg ligeglad med om de er her eller ej.... men tænkte bare over det
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.062
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 171
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.062
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 255
hehe ja det kan man godt men de skal neddrosles til at køre 32km/t. eller lige deromkring. det er så ikke så dyrt som hvis man indregistrer den som bil..
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 97
Men det er sgu et godt arbejds redskab.
ATV?