Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB killer...
  • #1   13. maj 2007 De følger med til Hurric potter
    Til Micron fulgter der ikke nogen med

• #2   13. maj 2007 Okay, men er egentlig ude efter om der skulle have fulgt en DB killer med til min Cobra potte eller om den er ekstra udstyr...
    Der er hul ved enden af røret til at montere en...

• #4   13. maj 2007 Jeg købte min cykel inkl akrapovic potten. I første omgang havde forhandleren taget den ud... Nok med den bagtanke at sælge den.

Efterfølgende rykkede jeg i forhandleren for dB-killer'en og fik den.. Så måske du skulle spørge forhandleren om de har taget den ud?

• quick
    quick Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #5   13. maj 2007 jeg købte en akrapovic til min FZ6, og der skulle jeg selv skære skruen fri til db-killeren, da den havde fået en lille plumbering i for af en klump metal, som holdte skruen til db-killeren, men dejligt behageligt at det er så nemt at af og påmontere fløjten..

• #6   14. maj 2007 Er der nogen der ved, om der også sidder sådan en fætter i Yoshimura TRS (tri oval) ???

• #7   14. maj 2007 Tommy [Aalborg] L---> Også det jeg tror forhandleren har gjort i mit tilfælde... Men nu er det ved at være lang tid siden jeg har købt den... halvandet år næsten...
    Men prøver at ringe til ham idag og høre om der følger en DB killer med potten hvis jeg køber sådan en, og hvis der gør, så hører ham om hvorfor jeg ikk fik den med i sin tid...

Kommentér på:
DB killer...

Annonce