{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Fremflyttersæt {{forumTopicSubject}}

Hey
Har lige købt en Kawasaki LTD 450 fra 85’ og ønsker mig et fremflyttersæt til denne model. Men da sådan et står fra 3000-5000 kr og jeg har set en version på ebay til omkring 1000 incl Porto, som skal tilpasses lidt da det ikke er den helt rigtige model. Går spørgsmålet på : er det “noget billigt lort” og skal man holde sig langt væk fra det lort? Eller er det ok til prisen.??


På forhånd tak Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremflyttersæt
  • #1   24. jun 2018 jeg har lige fået et helt nyt sæt af en kammerat (fejlkøb). det virker som rigtig fin kvalitet. Ingen skarpe kanter osv.
    mærket hedder FC CNC MOTORPARTS.
    om der er forskel på de forskellige kinesiske producenter skal jeg ikke kunne sige.

    vær også opmærksom på told, moms og importgebyr smiley


  • #2   24. jun 2018 lav det selv, det kræver bare lidt forskelligt jern, helst rustfri

  • #3   25. jun 2018 Husk dog, at hvis cyklen en dag skal synes, så skal der forligge en TÜV godkendelse på fremflyttersættet.
    Du kan selvfølgelig beholde de gamle dele, så de midlertidigt kan komme på ved syn.
    smiley


  • #4   25. jun 2018 Mapam er et lækkert mærke, fra Italien til diverse grej, på nær deres fremrykketsæt. Pedalerne glider ikke godt i konsollerne, så jeg vil holde mig fra det... Det lavet forkert simpelthen.

    TG-Tech kan hjælpe dig, hvis du vil have noget i ordenlig kvalitet og med dokumentation. Han kender alle Japanske Choppere/ Cruisere... Har selv handlet hos ham de sidste 10 år og servicen er top. Fås ikke bedre.

    Han hedder Thomas: info@tg-tech.dk
    send ham en mail


    / Kjøller


  • #5   26. jun 2018 Jeg har også god erfaring med Thomas fra TG-Tech smiley

Kommentér på:
Fremflyttersæt

Annonce