{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Svømmer problem? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået en ny maskine hjem, og alt der mangler for at den kan køre er karburatoren ikke flyder over. Jeg kan godt starte den uden problemer, men efter 5 sec går den stille og roligt ud. Giver jeg gas, så drukner den, den når ikke at tag omdrejninger før den drukner. Den tager dog omdrejninger desto længere jeg trykker chokeren ind???
Har læst omkring, og har kigget hele manualen igennem og der står ikke noget om svømmerens position eller lign.
det skal siges jeg er ikke god til det med motorer, men jeg er pænt sikker på det er svømmeren men det kan også være noget andet?

Karburatoren har 2 bundkar, og det er kun højre bundkar der løber benzin ud af fra bunden af bundkaret er der sådan en lille slange.
Har læst mig til at det højst sansynligt er svømmeren, hvad tænker i?

- Har prøvet at tappe på den, men det ligner den er samme sted som før.. Men det er vel svært at se - selv små millimeter gør en forskel vel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svømmer problem?
  • #1   1. jul 2018 Afmonter, adskil, og rengør. Vær uhyre omhyggelig og pas på de helt små dimser. Skift pakninger, og svømmer nåle, og hvis dyser er skadet, eller luft skrue samt O-ring for luft skrue. Bemærk der sidder en O-ring og en skive i bunden af hullet hvor luftskruen er, og de er mikro og skal fiskes ud inden du blæser dem væk med trykluft.
    Så samler du igen, og justerer alt til fabriks instilling. Og så prøver du igen. Så er jeg sikker på du har løst problemet.


  • #2   2. jul 2018 Vender den svømmer ik på hovedet?

  • #3   3. jul 2018 allan k ;- ) det er ikke sikker de fås både til ryg og brystsvømning tøhøø

Kommentér på:
Svømmer problem?

Annonce