{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

erfaringer med sv1000 {{forumTopicSubject}}

hej gutter,

ja så blev det en sv1000 og jeg prøvede en og synes det var for viiiiildt det der skete.. nu vil jeg så bare gerne høre nogle erfaringer.. den er købt fra ny! så det bliver dejligt at køre den til selv!

JEg har dog et par spørgsmål..

hvor nemt ryger den på hjul? og er der noget man skal lytte særligt efter?? noget man skal vide osv. allr fifs modtages smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaringer med sv1000
  • #1   18. maj 2007 Kender ikke til nogle deciderede fejl.
    Affjedringen skulle dog ikke være blandt det mest eksotiske..., så opgradering heraf ville være godt sted at starte, før man begynder at læsse alt muligt andet ekstraudstyr på den... smiley


  • #2   28. maj 2007 Har lige passeret km 3000 på min SVer og kan kun tale godt for den. Jeg var lidt nervøs til at starte med, for om forenden skulle lette. Ingen grund til. Hvis jeg vrider øret og virkelig giver den noget at leve af, letter den 5 eller 10 cm. Men det skal næsten gøres med vilje. Jeg er stadig forelsket i min, specielt når man lige skal have den fra 110 til 240km/t er den suveræn. Lyden ??? Er lidt nærrig meeeen et par nye potter ville altså redde min dag.
    Håber i bliver lige så tilfredse med jeres som jeg er med min.
    Polaris_DK (Fredericia)


Kommentér på:
erfaringer med sv1000

Annonce