{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se lige hvad jeg fik startet her
  • #1   19. maj 2007 ham marin k med følge er vist ikke de klogeste frøer ved dammen

• #2   19. maj 2007 Tjaaaee .. han har jo ret langt hen af vejen!
    Der er nogle virkelige tåbelige motorcykelister derude, der selv er uden om de ulykker de ender i.

De ulykker hvor der er en bil der "uden at se sig for" kører ud fra en sidevej, tror jeg at i 70% i tilfældende er fordi at motorcykelisten kommer hamrende med ALT for meget fart!

Heldigvis er det mindretallet der kører sådan, men jeg kan da ikke helt frasige mig at have kørt virkelig stærkt på landevejen, eller overhalet hvor der har været fuldoptrukket en gang eller 2 ..

• #3   19. maj 2007 jo jo men han skriver jo nærmest at fordi nogle mcister kører råddent så må man godt kører ind i alle mcister. og der er fanme forskel på hvordan en grøn mcist kører og en erfaren... de grønne kører rimelig roligt (pånær de stupide af slagsen)

• #4   19. maj 2007 Fuck en trist film .... smiley ... tror jeg kører med langt lys på hele tiden fra nu af

• #5   19. maj 2007 Nåja Jonas .. det er jeg jo absolut ikke enig i smiley
    Læste stort set også kun hans første indlæg hvor han forklare hvordan han ser det ..
    Har ikke set han har skrevet sådan smiley

• #6   19. maj 2007 Gør det ikke bedre at en bilist igår lå lige i røven af mig inde i en by og derefter på landevejen og til sidst overhalede mig i en lille landsby hvorefter han startede sprinklerne så jeg fik det sprøjt i hovedet..... så har svært ved at være objektiv... Er så også flere gang blevet overhalet af mc'er i byen når jeg selv er i bil og det er jo ligeså latterligt.

• #7   19. maj 2007 Niels:

Når det sidste du beskriver dér sker - kører man op på siden af ham når han holder stille, og hamrer hans sidespejl af....

Men det gør man jo bare ikke...

• #8   19. maj 2007 Hold da kæft ham Martin K er da ikke for skarp.

"Jeg har ingen MC, ergo har jeg ingen interesse i MCgalleri.

Den video kunne ligesåvel have drejet sig om hvor belastende det er for billister, at have MC´er fløjtende rundt i de blinde vinkler og masende sig ind steder de ikke burde være."

• #9   19. maj 2007 Husk nu bare for gud skyld:

Aldrig overhal midt i et kryds, også selvom det ser ud til at billisten ikke vil dreje - man kan aldrig vide om han har glemt at slå blinkeren til - og så er det for sent....

Kør aldrig hensynsløs stærk igennem kryds, selvom det er sidevejene der har ubetinget vigepligt.... Man kan ikke bedømme hvor hurtigt en MC kommer, når man holder og skal ud fra en sidevej....

Vent med at race indtil der ingen sideveje er og du har godt udsyn over terræn - Her er der kun dyrene at frygte, men dem kan man sgu ikke gardere sig imod.

Sådan plejer jeg som regel selv at køre, så er man sgu nogen lunde sikker - selv om man aldrig helt kan blive sikker på vores 2 hjul smiley

Go vind derude....

Jacob

• #10   19. maj 2007 mange af BG'erne er da ikke så dume som vi plejer plejer at give dem skyld for. med det par undtagelser.. *hostmartinfjolskhost*

• #11   19. maj 2007 Bg'er er vel ikke mere dumme end vi andre er, de har deres biler de går op i, vi har vores mc'er.

Der er sikkert også lige så mange af os (mig selv incl) der køre råddent lige som nogle Bg'er gør.

Mc'er slår sig bare mere end de gør.

• #12   19. maj 2007 casper f.... selvfølgelig er de da dummere på bg... ellers havde de jo kørt mc... det siger jo sig selv : )

• #14   19. maj 2007 Jonas greve, du har sgu fat i noget at det rigtige der.

• #15   19. maj 2007 Noget helt andet - melodien der spilles til denne frygtelige video - er der nogen der ved hvad den hedder? - Den er alt for fed.

• #16   19. maj 2007 Johnny Cash - Hurt

Jeg kan sende den til dig, hvis du vil have den....

• #17   19. maj 2007 Meget meget gerne.
    Lægger lige min mail til dig.

• #18   19. maj 2007 alt med Cash er alt for fedt.. smiley

• #19   19. maj 2007 michael (10 tomler) ja jeg kan være skarp nogle gange... tror desværre jeg lige har opbrugt min kvote for i år... øv

• #20   20. maj 2007 Vi kan godt blive enige om at martin K er lidt ved siden af derinde. Men hver sin mening.

Dog kan vi jo kun være tilfredse med nogle af de stykker der skriver: at de vil til at holde øje en ekstra gang smiley Det var jo pointen med det hele smiley

Kommentér på:
Se lige hvad jeg fik startet her

Annonce