472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Registreringsbevis Tyskland Registreringsbevis Tyskland

Jeg forestiller mig at man skal have den med ved kørsel i udlandet - aktuelt for mig, Tyskland.
Har dog personligt aldrig oplevet at skulle fremvise det på mine bilture.

Er der nogle som har været udsat for at skulle vise det og/eller er det kun aktuelt ved evt ulykke?

Og hvad er værste konsekvens hvis man ikke har medbragt det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Registreringsbevis Tyskland
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   7. jul 2018 Du gør det at du tager din reg attest og lægger den på bordet med kodetal 1 + 2 dækket til - og så knipser du et billede af den med din smartfon. Så har du den med.

Jeg har aldrig min reg attest med i bilen af rent princip - og ovenstående har været fremvist 3-4 gange til det tyske politi flere gange uden problemer.

Har aldrig været i en ulykke dernede, men der er helt sikkert nogle folk som kan komme med nogle skræmmehistorier fra deres undulats mosters kats overbo, som måtte vente 18 år på at få sin Puch Maxi udleveret, efter at have påkørt en blomsterkasse. smiley

• #2   7. jul 2018 Jeg var i en ulykke sidste år på en tysk motorvej.
    Blev påkørt i 2 spor bagfra. Fik skylden 100% trods modparten indrømmede han kørte for hurtig. Politiet var meget truende og jeg skulle holde kæft sagde de. De eneste de ville se fra mig var kørekort. Mon ikke det er nemt idag at slå et køretøj op via en form for register ??

• #3   7. jul 2018 der er bødeforlæg i tyskland og måske må du ikke kører længer før den er fraskafet.

• #4   7. jul 2018 ja tyskland er et farligt land

• #5   16. jul 2018 Tak for input. Jeg prøver den med billedet. Der kommer med sikkerhed en del ture hvor Tyskland indgår smiley

Kommentér på:
Registreringsbevis Tyskland

Annonce