{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor touring/adventure “scooter”.. what to choose?
  • #1   8. jul 2018 Bare et indspark, tror ikke der findes nogle med over 650ccm (BMW og Suzuki), men go' jagt smiley

  • #2   8. jul 2018 #1: Jo. Der er Gilera GP800. Den er på 840ccm

    Men jeg er da i tvivl om trådstarter søger en scooter eller en mc, og bare bruger scooter som slang...


  • #4   8. jul 2018 Ja ok.. den tager jeg på mig som min fejl... smiley Scooter skal ikke tages bogstaveligt...

    Troede det var en selvfølge når jeg skrev Touring/adventure foran.. og scooter i “”..

    Der er selvfølgelig tale om rigtige motorcykler. smiley


  • #6   8. jul 2018 Synes da jeg har fundet mange flere!?

    Har bla fundet ud af, at det langt fra er alle der vælger kategori, når de sætter deres mc'ere til salg på 123mc...

    Men anyways.... Har du nogen erfaringer med de to?

    Umiddelbart vil jeg mene, at BMW er et solidt og stabilt mærke... men man får også lov at betale når der er noget der skal laves.

    Aprilia er næsten (og kun næsten) et no go lige fra start. Ikke at aprilia fejler noget som sådan... men ved det kan være et mareridt at få fat på reservedele til dem...

    But can anyone prove me wrong??


  • #7   8. jul 2018 Synes det mest oplagte valg er en Suzuki DL1000 V-Strom. Gennemprøvet motor så der vil jeg ikke forvente andre fejl, end den der kan komme af dårlig vedligeholdelse.
    En Yamaha tdm 850/900 er også værd at overveje, hvis du vægter køreglæden på en snoet landevej højt.
    Skal der være fokus på touring delen, så er en Honda XL1000 Varadero et kig værd.

    Capo nord ville jeg også holde mig fra, af de præcise grunde du nævner.


  • Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

    Emner: 6 Svar: 188
    #8   8. jul 2018 GSX/GSF 1250.
    Der er en GSf 1250 på DBA ca. til den pris.
    Så har du bundtræk der vil noget smiley


  • #9   8. jul 2018 Triumph 1050 sprint smiley så bliver du glad

Kommentér på:
Stor touring/adventure “scooter”.. what to choose?

Annonce