{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Hjæælp søges...... {{forumTopicSubject}}

Håber en eller anden har de vise sten, da jeg nu er punkteret for 5 gang siden sidste forår, hænger min mc i en tynd tråd. Jeg bor på landet og har en laaang grusvej, det har kostet alt for mange bagdæk. Nu er så spørgsmålet hvad skal jeg vælge. Jeg har prøvet Pilot Power et par gange, så prøvede jeg den i 2CT og det lykkedes mig at slide et op smiley så ville jeg prøve den nye Road 2CT men 1000 km og så, fladt. Så hvad #&%¤#/&)¤&% skal man vælge. Der må også være andre der har haft problemet. At asfalteret er ikke en løsning...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæælp søges......
  • #1   20. maj 2007 Køb en Off-Roader?

Nej, jeg kunne ikke lade være.

• #3   20. maj 2007 Kan man ikke få plastindlæg som man kan til mtb til mc ? .
    men det kræver bare at du også har en slange i self.

• #5   20. maj 2007 og hvad er det så lige for noget stads Dæksmed og virker det....eller er det kun i tegnefilm.

• #6   20. maj 2007 Skift til et andet mærke...
    Har hørt så mange det har miste pusten på michelin :o(

• #8   20. maj 2007 Ahh tror sw ikke på det er michelin der fejler noget, også kører man jo også bare bedst på michelin dæk;) Ej, tror ikke der er noget at gøre ved det, kan du evt kører lige ved siden af grusvejen på noget græs...?

• #9   20. maj 2007 Åh Erik... da ikke nu igen.... Det lyder da ikke særlig rart at du truer med at sælge cyklen - er det ikke ligefrem at gå til yderligheder??
    Måske I også skulle overveje hvad der fyldes på markvejen når i fylder huller op... og så syntes jeg det forslag med at kører enten i miderrabatten eller ude i en af siderne måske var en løsning.... som du da burde prøve inden du går til dine uhyggelige yderligheder....

• #10   20. maj 2007 læg en lang række bredder eller fliser du kan køre på...

• #11   20. maj 2007 Jeg køre også på grusvej ca 1 km hver gang og har aldrig været udsat for det der smiley

René

• #12   20. maj 2007 Jeg syntes det er ved at være træls at når man når til enden af vejen ved man ikke om man er købt eller solgt. Har man en siver kan man være kommet et pænt stykke hjemmefra, og så blir det altså lidt farligt når man skal ned i fart med et fladt bagdæk. Og Dæksmed for nogle år tilbage kunne man købe et eller andet stads der blev brugt som afbalancering, det kunne da godt vær du kendte til noget super smart, men nej ren tegneserie smiley

• Allan  W
    Allan W Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #15   20. maj 2007 få vejen asfaldteret det bliver du glad for i længden

• #16   20. maj 2007 Jeg kan godt følge Erik F i hans problem.
    Jeg har selv måtte skifte bagdæk 4 gange indenfor mindre end 1 år, og alle gange har det været skåret af sten. Jeg kører også Pilot Power, og jeg er faktisk på det seneste overvejet om jeg skal prøve et andet dæk end Power, jeg ved ikke om det punkterer lettere end andre typer dæk.

• #19   20. maj 2007 Spørgsmålet er om hændelserne reelt kan tilskrives sort uheld ......
    Ellers er der 2 udmærkede løsninger som andre har været inde på :

1. Asfaltér lortet ( vejen, altså .... )
    2. Køb en off-roader.

Det lyder fan'me godt nok sært, at det sker så ofte - må være noget ondsindet grus du har liggende på vejen.

• #20   21. maj 2007 Jeg vil udover grusvejen måske tilskrive vægten på mig og mc'en en del betydning, til gengæld har vi tit kørt 2 på den på vejen, og det har den holdt til hver gang så syntes det er frustrende af H.. til....

• #21   21. maj 2007 Hej Erik.... jeg har fået oplyst - en af de "få" gange jeg er punkteret (i forhold til dig) - at du skal være meget opmærksom på at dit dæktryk er rigtigt, for hvis den kører med for lidt dæktryk skulle det øge risikoen (men jeg ved ikke om det er rigtigt) men det var noget med at når dækket har for lidt luft varmes det også mere op end med normalt dæktryk og derved bliver det blødere eller sådan et eller andet sagde han....

Kommentér på:
Hjæælp søges......

Annonce