1.681 visninger
|
Oprettet:
En kæmpe hilsen til statoil..... Not.. {{forumTopicSubject}}
Tak fordi i gad og sætte jeres gamle lorte gummisvaber ting frem så den lige kunne lave nogle store lede ridser i mit visir.... Men hva fanden sådan et spejl visir der er 3 uger gammelt trænger jo alligevel til og blive skiftet... Og til en Arai rx7 så koster de jo faktisk ingenting.... ggggrrrrrr....
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 629
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
En nænsom klud er rigeligt.. Jeg plejer gerne, hvis jeg ikke har noget med, at spørge om de har nogle våd servietter..
Men - surt, surt surt det er det da...
__________
Jakob
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 28
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 28
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
Peter H
hvis de vil dække visiret. så husk lige at det altså var HELE hjelmen der blev ødelagt af det... så kan du måske lige få lidt gratis håndøre det... de tjener sq nok på benzinen i forvejen
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
Har altid selv brugt svaberen (på tankstationen altså :-))
Er dejlig nemt på farten og har aldrig tidligere givet problemer. Men nu den første uge efter jeg fik mit nye spejlvisir godt nok et Shoei til kun 700 DKK skete det samme for mig.
Jeg er så nu også næsten lige så klog, som de fleste der har givet deres besyv med i tråden her.
Godt det ikke var dig eller din mc, der fik skrammer.
Mvh.
Jan L
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 28
Af skade bliver man klog.....
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.424
Jan L
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
En kæmpe hilsen til statoil..... Not..