{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Nyhedsbrev {{forumTopicSubject}}

Nedenstående er rundsendt, og her er en streng til eventuelle kommentarer.
<i>
<b>SÅ I KÆRE TØFFENISSER</b>



Skønt Gert har overhalet mig inden om med sin julehilsestreng, skal I alligevel have et nyhedsbrev her til Jul!

Det har været en forrygende sæson – tak til Jer alle. Dels tak, fordi I har evnet ikke at blive rodet ind i årets meget ubehagelige trafikstatistik og især tak for den entusiasme I alle har udvist.

Da jeg oprettede denne gruppe, var det et eksperiment bare for at se, hvordan ”det med grupper” fungerede. Jeg havde ikke drømt om, at gruppen i den grad blev bestormet af ildsjæle, som har ydet et meget stort arbejde for at engagere hinanden og andre i den! En kæmpe TAK skal rettes til alle.
I den sammenhæng, vil jeg især pege på Susanne N, Nygaard(Fuel-4-life), Lonnie fra Billund, Paul Vilsen, Gert Vejle, Jan og Torsten fra Odense, Kim fra Køge, Michael Bulldog og ikke mindst Rene Kure.

Susanne N har trawlet nyoprettede cykler igennem og strøet invitationer til gruppen ud med en utrættelig iver! Hun har sørme også organiseret en webshop på vor hjemmeside. Vi savner dig!

Fuel-4-life har etableret vor hjemmeside www.toeffedyrene.dk, hvor han også har organiseret en webshop. Tak til alle, der har medsponsoreret.

Lonnie løste et meget stort her og nu ønske, og fik en masse tøffere ekviperet forud for etableringen af webshops! En lille torn i øjet var, at desværre ikke alle var helt flinke til at aftage, hvad de havde bestilt. Jeg håber det er løst nu.

Paul Vilsen har knækket et ønske om logoer til påsyning.

Gert har været hyperaktiv med indkaldelse til ture og forestået et par større arrangementer – Flot.

Michael og Kim kalder ind til lokale tøffeture og er der hver gang!!!

Jan og Torsten organiserede en kanon tur omkring Odense.

Og – Rene fiksede en bragende god tur i det sjællandske – et familiearrangement(altså hans familie) med kaffebord og det hele (retfærdigvis skal siges, at der var pitt stop hos Michael ved samme lejlighed). Yderligere er Rene kommet på bane som assisterende webmaster på www.toeffedyrene.dk ! Og så stiller han op til hvert eneste arrangement!

Men – takken går ikke bare til dem, der slæber det store læs. <b>Den går til jer ALLE. Uden jer, ingen deltagere!</b>

Jeg ved faktisk ikke nøjagtigt hvor mange arrangementer og tiltag, der har været i år, men det er ret imponerende. Jeg søgte lige i vort forum under ”tøffetur” og skrev så et par til fra hukommelsen og kom op med følgende 20 tiltag, og der er med sikkerhed flere:

22.9 Kim kalder ind, men arrangementet kiksede desværre
13.10 Gert Kalder ind til VMCT besøg
15.9 Paul Vilsen appelerer til Nordjyderne
16.9 Kim fra Køge kalder ind til køretur
2.9 Rene afvikler et godt arrangement i det sjællandske
25.8 Jan og Torsten afvikler et gevaldigt arrangement på Fyns land
14.8 Knud kalder til is i Roskilde
30.6 Gert afvikler et stort arrangement omkring Vejle-Juelsminde
9.6 Knud kalder ind omkring København og Amager
21.5 Gert kalder til havnen i Vejle
12.6 Gert afvikler Østjyllands tur
Og så nogle stykker, hvor datoen ikke helt så let var at finde:

Susanne N organiserer fotosessions og besøg – vist 2 styks
En meget våd tur over Sjælland
Vort første Tøffermøde på en kold og klar martsdag i Roskilde
Christians Arrangement i Löddeköpinge
Johnny og Fru Ina lagde hus og kaffebord med hjemmebag til en aften om vinterklargøring
Bo kaldte til en Strandvejstur i oktober
Årets bakkeåbning! Og lukning!
Og så er der alle dem, jeg ikke har fået med – Det er VILDT.

Alle, der ligger inde med billeder, som Rene endnu ikke har ”stjålet” er meget velkomne til at sende dem til kure@kure.dk . Så lægger Rene dem op på hjemmesiden.

Det er ikke gået lige flittigt til i alle de dele af landet, hvor vi findes. Derfor vil jeg i virkeligheden gerne foreslå at den, der ønsker at lave et arrangemet, bare gør det!! Så får vi en endnu skæggere liste næste år.

Det forgangne år har vist, at de er meget let: find en dato/klokkeslæt og et mødested og planlæg en meget simpel og ikke nødvendigvis lang tur. En grillbar eller kaffeshop under vejs er en god ting. Skriv en tråd nogle dage før i forum og bed folk melde sig til. Mød så bare op med åbent sind og få det bedste ud af dagen. Kigger vi lidt på, hvordan vi er fordelt i landet, skulle vi faktisk være nok til, at der kan komme mindst en tre stykker med hver gang – oftest flere. Lad være med at være for ambitiøs. God Fornøjelse!

Igen – Glædelig Jul til Jer alle samt et Godt og Lykkebringende Nytår.

Med venlig hilsen

Knud J.


P.S. Jeg glæder mig allerede til næste sæson, hvor jeg vil køre mindst et større arrangement i tørvejr……










Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyhedsbrev
Kommentér på:
Nyhedsbrev

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce