{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Nyhedsbrev. {{forumTopicSubject}}

Vanen tro, lægger jeg her en kopi af det sidste nyhedsbrev, som netop er sendt til Jer alle. Så kan I kommentere her, hvilket simplificerer eventuelle kommunikationsopgaver:-)

<i>Så – Nu er der kun få dage til Jul, men en masse dage til Hjul!

Jeg vil gerne takke for en hyggelig sæson, vi har ikke haft helt så meget gang i aktiviteterne i år som tidligere, men mon ikke det kan komme igen??

I skrivende stund er vi 565 Tøffere, der kommer hele tiden flere til, så der er ikke nogen grund til, at vi ikke skulle kunne arrangere nogle trilleture.

Hvis der ikke har været så mange spontane ture i år, så har der til gengæld været et par store vellykkede nogen.

Jeg tænker her på Janni’s stafet på Lolland og ikke mindst på Lonnie og Gert’s eminente arrangement i Randbøldal. Tak til alle, det var fantastisk&#61514;

Vi havde da også en pæn flok til Bakkeåbning og en endnu større flok til lukningen, hvor vi igen i år havde imponerende vejr. En hyggelig spontan tur - med ganske stor deltagelse – til Roskilde havn blev det også til, ellers mest småarrangementer.

Under alle omstændigheder – tak til alle&#61514;

Vi har måske noget mere i kikkerten til næste år. Dels er der et Nordjysk Tøffetræf i sigte, dels har vi en stafettur i det Nordsjællandske til gode, Bakkeåbning bliver der vel også under en eller anden form, og i denne sammenhæng er jeg lidt i dialog med Intruder Gruppen – der er jo et vist overlap i medlemmer.

Bortset fra disse, vil jeg dsa opfordre til, at alle, der har lyst, slet og ret adviserer i vort forum med et mødested og tidspunkt, for en ønsket tur. Det behøver ikke på nogen måde være ambitiøst – det skal nok blive hygsomt under alle omstændigheder. Fremgangsmåden skaffer af og til 15-25 deltagere, andre gange 3, men det er netop charmen.

Ellers er der bare tilbage at sige: tak for et godt og hyggelig 2008, Kom ordentlig ind i 2009 og hav nu en RASENDE GOD JUL!!!

Mange hilsner

Knud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyhedsbrev.
  • #1   18. dec 2008 jamen jeg glæder mig allerede til varmen kommer på igen, jeg ønsker også alle en god jul og et godt nytår og så lige det årlige klap på skulderen til Knud

  • #2   18. dec 2008 he-he. Har kun ventet på dig Knud, men synes at du skulle have lov at være først i år ;-))

    Vejret må vel, alt andet lige, have indflydelse på aktiviteterne næste år men jeg føler da for at reklamere for tøffetræffet i vendsyssel næste år.

    Tøffetræffet står for mig som en af de store oplevelser i 2008 (undtagelsen følger). Der har været skrevet meget om træffet, men jeg har svært ved at se hvad der kan slå dette træf af pinden. Ikke så meget selve træffet, men mere folks deltagelse. Det var helt vildt hyggeligt som tøffere kunne komme hinanden ved. Og til dem der ikke nåede det i 2008. Lad nu være med at tro at det er en lukket kreds der kommer igen til næste år. Tøffere er det mest åbne folkefærd der findes så se at få tilmeldt jer til 2009.

    Og så til det rent personlige: Med fare for at gentage mig selv vil jeg gerne takke mange gange for deltagelse ved vores bryllup i september. Der tog i virkelig r........ på os. Det var så stort at det ikke kan beskrives,
    Tusind tak.

    Med håbet om en rigtig fed jul og et godt og lykkebringende nytår uden skader.,

    Gert'erne


  • #5   19. dec 2008 ha-ha, en lille ekstra julehilsen til jer alle.

    http://www.dancingsantacard.com/?santa=918233


  • #6   19. dec 2008 argh, Gert , det blev du sku étte kønnere af smiley
    go´jul til alle - afventer en pakke fra onlinedaek; så er der dømt nyt fodtøj til det lilla larmedyr og lidt hygge i kælderen i juledagene!
    -Q


  • #9   19. dec 2008 Rigtig glædelig jul til jer allesamen.
    Glæder mig rigtig meget til at vejret bliver bedre, så vi allesammen kan komme ud trille i det blå..
    Og knald godt nytår ;o)
    Julehilsner fra Janni


  • #10   19. dec 2008 Rigtig glædelig jul og et hamrende godt nytår til alle, ses i 2009...:o)

    Bjarne..


  • #11   19. dec 2008 arrh Gert. Havde ellers lige ignoreret på fjæsbogen, men jeg slap så ikke alligevel... Selv HO HO HO

    http://www.dancingsantacard.com/?santa=1073075


  • #12   21. dec 2008 glædelig juletræ til jer alle,og med ønske om et godt nytår også! til jer alle.
    heldigvis tøffer jeg/guzzi og nogle udvalgte jo videre her i den grønne vinter!.


Kommentér på:
Nyhedsbrev.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce