1.760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

forlys pærer H4 35/35w forlys pærer H4 35/35w

Skal man have fat i H4 35/35w skal man ikke bare fise ind til den første og bedste Mc forhandler og købe dem, jeg skulle bruge et par stykker, da min ikke kunne føde 2 streetfighter lygter på en gang, jeg ringede rundt til de forskellige forhandlere, men de ville have det frygtelige beløb af 198 kr og så pr stk, det grænser jo op til det sindsyge, så fandt jeg ud af at bla piiagio scooter kører med denne pærer, så var det bare ud til T-Hansen efter et par stykker, Pris 49 kr pr stk, så enten bliver man snydt så det løber, eller så bliver forhandlerne det af deres grosister, den vil jeg lade ligge åben.

MVH Tonny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forlys pærer H4 35/35w
  • #1   2. maj 2005 Hey -jeg må lige bidrage lidt til dette emne. Jeg skulle også have pærer til instrument belysningen på min RF'er, og disse pærer er MEGET små, men koster alligevel den nette sum af 69kr/stk hos den lokale Suzuki mand! Det lød helt urealistisk syntes jeg så jeg opsøgte en auto elektriker som tilfældigvis havde de samme pærer til 8kr/stk.. Og de virker glimrende.
    Om det er forhandleren ell grossisten der tjener kassen ved jeg ikke, men nogle gør det!!
    Så gør jer selv en tjeneste at tjekke priserne andre steder end hos mc-forhandlerne når det gælder sådanne reservedele -der er mange penge at spare folkens.

Ronny.

• #2   3. maj 2005 Takker og bukker smiley

PS. Gav selv 35 kr. for 2 stk. pærer til mit baglys, 21/5W på en tankstation.

• #3   3. maj 2005 Biltema har sku også Billige pære, Ultra Clear et eller andet med Blåt skær, 99 kr, for 2stk!

Jonas

Kommentér på:
forlys pærer H4 35/35w

Annonce