818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kan i anbefale denne køredragt? Kan i anbefale denne køredragt?

Hej.
Jeg har kigget en del på den her køredragt (link fjernet) det er en todelt læder dragt, men er den noget værd? det er min første dragt og jeg er ved at tage lille kørekort.

Er der eventuelt noget andet i kan anbefale i samme prisklasse? det betydder ikke det store om det er ledder eller tekstil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan i anbefale denne køredragt?
  • #1   27. maj 2007 Ja den kan HELT sikkert anbefales..... Kører selv med den, og er rigtig glad for den... Se billede:

(link fjernet)

• #2   27. maj 2007 ok, hvordan er det den slutter nede ved fødderne? på billedet fra hjemmesiden ser det ud som om at de slutter ret højt oppe mod knæet, er det bare fordi modellen står op at det ser sådan ud?

• #3   27. maj 2007 Jeg kører også med den, og den er helt fin. Den slutter der, hvor din fod starter, som den skal, så billedet på siden er misvisende.

(link fjernet)

Jeg gav 2.500 kr, og den passer fint. Der er plads til rygskjold og det hele.

K.

• #4   27. maj 2007 Opfat venligst ikke det følgende negativt, men konstruktivt..;-)

Jeg er bekendt med et par stykker herinde fra galleriet som har en Tschül dragt som den viste og den fungerer ifølge deres egne erfaringer kun så længe du IKKE har brug for den. Dvs. hvis du ryger på røven er den ikke meget bevendt, idet læderkvaliteten er for ringe/stiv/ufleksibel og lynlåse samt syninger alt for svage.

Husk: I 'butikken' kan det være utroligt svært at vurdere kvaliteten af een dragt fremfor en anden. Hvilket IKKE er det samme som at der ikke er forskel....?!

Just my 0.02...
    - Kleen™

• #5   27. maj 2007 som Kleen også så fint nævner, så er den nok fint at kører i men det er nok noget andet hvis man en gang skulle stå af med 150 km/t eller lign... Pris og kvalitet hænger også sammen når det gælder køredragt smiley bare mine 0,02 øre smiley

• #6   27. maj 2007 Så den vil altså ikke give noget beskyttelse hvis jeg ryger ned?
    Jeg regner med at jeg kun skal have den i 2 års tid. Der må jeg nemlig køre stor MC så der bliver alt skiftet ud.

Jeg vd godt at den ikke kan tage de samme tæsk sim en lederdragt til 8000kr, men lige nu gælder det mest om at finde noget der bare kan give mig beskyttelse nok til at overleve sådan uden de helt store skader på mig.

• #7   27. maj 2007 Her kan du gøre en god handel og det er kvalitet. Har selv den Arlen Ness der er nedsat i prisen og så er den enda i kænguruskind smiley Super lækker dragt at have på.
    (link fjernet)

• #9   27. maj 2007 Her kan du også blive lidt klogere på kravene til en køredragt: http://www.roadsafety.mccofnsw.org.au:80/a/85.html

Kommentér på:
Kan i anbefale denne køredragt?

Annonce