{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

ECU Flash {{forumTopicSubject}}

Så har jeg booket tid til at få min z 900´s ecu flashet, det bliver spændende at se hvor stor eller hvor lille forskel der er efterfølgende

Andre som har erfaringer med ecu flash og hvordan jeres mc føltes/kørte bagefter?

Håber det er en god investering

Kommentarer på:  ECU Flash
  • #1   7. aug Jeg fik min GSXR 750 kørt ind hos millhill dynocenter, og det er ikke fordi den laver mange flere heste, men dens kørbarhed er blevet markant forbedret, og den trækker noget mere nu

• #2   7. aug Lytter med

• #3   7. aug Kommer vel an på hvilken mode du vil ha den sat op til ren sport mæ race i armhulerne.?, et rent Øko setup..? Eller hva..??
    På min v-strom k4, fik jeg fjernet EU norm mapningen (al øko lortet der begrænser CO2 udledningen ved visse EU bestemte omdrejnings tal) og lagt en så høj og flad moment kurve ind som muligt..!

Det virkede forrygende, en ny friskere bike!! Og som Niklas nævner mere køre’venlig’ og bestemt sjovere! ikke mindst i Alperne m fuld læs.. :)
    Kørte vel næsten ligesålangt på literen, udledte en smule mere CO2 som vel svarer til jeg tager livet af kattekilling mere om året - så det var ren win..win..win hele vejen rundt

Reelt blev de 70 hypper blot lagt ud på baghjulet istedet for at ligge og fedte rundt inde i gearkassen et sted..
    Men det var jo så fordi jeg gik efter et jævnt afleveret moment..

Det er et kompromis.. går du efter HK..? Koster det på moment siden.. osv.. osv..

Enjoy og hygge m projektet..

• #4   7. aug #3 tak for input!

Som jeg kan forstå det så vil han "køre den ind" .. som vist betyder at han vil lave et coustom map til cyklen, det kommer ca til at tage 4 timer siger han før han er helt færdig med at indstille alt muligt på den .. regner med at han forklarer lidt inden han går igang jeg er ikke ude efter at skal have flere hk, jeg bruger cyklen til ren hygge og vil egentlig bare have at den kører mere jævnt (den kan godt have det lidt svært i 2 og 3 gear ved langsom kørsel) .. det skal nok blive godt tror jeg

• #5   7. aug Hej. Ved du om garantien ryger hvis man laver ecu flash?

• #6   7. aug min erfaring er med en gsx1300r, - der var eftermont. komplet 4-1 udstødning som tidligere ejer påstod var justeret ind. Jeg synes den drillede med at tage gassen, spec i bunden og mellemområde, - fik den justeret med tecaboks, - og det gav faktisk 10 hk i mellemområde og 6,5 ekstra på toppen, og en cykel der var direkteforbindelse fra gasrulle til baghjul. Den blev så lækker og køre på. Så det skal du såmænd blive godt begejstret for

• #7   7. aug Hvor har du booket tid henne ?

• #8   7. aug Nogen der ved om en Yamaha r1 rn19 2008 er begrænset i ecu ?

• #10   8. aug Min svigerfar fik hans Z900 årg. 2017 ECU flashet - køre mega fedt nu - stor forskel. meget mere rolig og lækkert jævnt træk hele vejen - 129 hk på hjul. komplet akra racing line + filter. Lavet af FV Motor

• #11   8. aug #5 i forhold til garantien så vil jeg anbefale at du snakker med din forhandler som jeg har gjort .. jeg kan ikke sige om den ryger eller ej , det må være op til forhandleren

#10 Det er sku rart at høre! .. det er også der jeg har booket en tid .. jeg ser frem til det, og forhåbentlig får jeg lov til at filme lidt af det

• #12   8. aug Det bliver kanon efter Finn har lavet den for dig - glæd dig ???????????

• #13   8. aug Kenneth A. Du kan roligt glæde dig Finn er uhyggelig dygtig, og ved hvad han laver, hvis du er glad for din cykel nu, bliver du endnu mere glad for den når han har tryllet, og det er det helt rigtige valg at få lavet et Custom Map, da det kommer til at passe 100% til din mc, med den udstødning og det luftfilter du har monteret, han laver alt for mig og mine venner og det er altid 100%
    Power By FV-Motor så kommer det helt store smil frem

• #14   8. aug #13 Det er rart at se at andre har gode erfaringer med stedet og manden .. eneste jeg har været betænksom med er min garanti på cyklen men forhandleren har forsikret mig at min garanti stadig er gældende efter ecu flashet (det var dem som anbefalede FV-Motor)

Jeg er bestemt ingen ekspert, anser mig som ydmyg begynder men synes jeg kan mærke at i 2 og 3 gear ved "langsom" kørsel 40-50 er den lidt "rykkene" ligesom den ikke får nok benzin eller har svært ved at have et jævn fart .. jeg er ikke ude efter flere heste på toppen men en mere behagelig mc og en mc som kører optimalt .. så ser frem til hvad han kan gøre med den

• #15   8. aug Finn har været i gamet i mange år, og er selv en habil mc køre og ved derfor hvor vigtigt det er at cyklen køre ordentlig ved alle gas områder, og jeg ved at Yamaha intet problem har med at Finn optimere deres ecu'er og det er muligvis også gældende for en del andre mærker, der er rigtig mange mc forhandler som til en hver tid vil anbefale en tur forbi FV-motor og selv bruger ham, men smid en Update når du har været forbi ham, og fået trillet et par ture, så må vi høre om han også har fået et smil frem på dig

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 86
    #16   17. aug Fik du lavet det ECU-flash, Kenneth?

• #17   17. aug #16 jeg har tid om en uge .. Skal nok give en opdate

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 86
    #18   17. aug Ok, tak. Hører meget gerne om resultatet.

Kommentér på:
ECU Flash