{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ECU Flash
  • #1   7. aug 2018 Jeg fik min GSXR 750 kørt ind hos millhill dynocenter, og det er ikke fordi den laver mange flere heste, men dens kørbarhed er blevet markant forbedret, og den trækker noget mere nu smiley

  • #2   7. aug 2018 Lytter med

  • #3   7. aug 2018 Kommer vel an på hvilken mode du vil ha den sat op til smiley ren sport mæ race i armhulerne.?, et rent Øko setup..? Eller hva..?? smiley
    På min v-strom k4, fik jeg fjernet EU norm mapningen (al øko lortet der begrænser CO2 udledningen ved visse EU bestemte omdrejnings tal) og lagt en så høj og flad moment kurve ind som muligt..! smiley

    Det virkede forrygende, en ny friskere bike!! Og som Niklas nævner mere køre’venlig’ og bestemt sjovere! smiley ikke mindst i Alperne m fuld læs.. smiley :)
    Kørte vel næsten ligesålangt på literen, udledte en smule mere CO2 som vel svarer til jeg tager livet af kattekilling mere om året - så det var ren win..win..win hele vejen rundt smiley

    Reelt blev de 70 hypper blot lagt ud på baghjulet istedet for at ligge og fedte rundt inde i gearkassen et sted.. smiley smiley
    Men det var jo så fordi jeg gik efter et jævnt afleveret moment.. smiley

    Det er et kompromis.. går du efter HK..? Koster det på moment siden.. osv.. osv..

    Enjoy og hygge m projektet.. smiley


  • #4   7. aug 2018 #3 tak for input!

    Som jeg kan forstå det så vil han "køre den ind" .. som vist betyder at han vil lave et coustom map til cyklen, det kommer ca til at tage 4 timer siger han før han er helt færdig med at indstille alt muligt på den .. regner med at han forklarer lidt inden han går igang smiley jeg er ikke ude efter at skal have flere hk, jeg bruger cyklen til ren hygge og vil egentlig bare have at den kører mere jævnt (den kan godt have det lidt svært i 2 og 3 gear ved langsom kørsel) .. det skal nok blive godt tror jeg smiley


  • #5   7. aug 2018 Hej. Ved du om garantien ryger hvis man laver ecu flash?

  • #6   7. aug 2018 min erfaring er med en gsx1300r, - der var eftermont. komplet 4-1 udstødning som tidligere ejer påstod var justeret ind. Jeg synes den drillede med at tage gassen, spec i bunden og mellemområde, - fik den justeret med tecaboks, - og det gav faktisk 10 hk i mellemområde og 6,5 ekstra på toppen, og en cykel der var direkteforbindelse fra gasrulle til baghjul. Den blev så lækker og køre på. Så det skal du såmænd blive godt begejstret for smiley


  • #7   7. aug 2018 Hvor har du booket tid henne ?

  • #8   7. aug 2018 Nogen der ved om en Yamaha r1 rn19 2008 er begrænset i ecu ?

  • #10   8. aug 2018 Min svigerfar fik hans Z900 årg. 2017 ECU flashet - køre mega fedt nu - stor forskel. meget mere rolig og lækkert jævnt træk hele vejen - 129 hk på hjul. komplet akra racing line + filter. Lavet af FV Motor smiley


  • #11   8. aug 2018 #5 i forhold til garantien så vil jeg anbefale at du snakker med din forhandler som jeg har gjort .. jeg kan ikke sige om den ryger eller ej , det må være op til forhandleren

    #10 Det er sku rart at høre! .. det er også der jeg har booket en tid smiley .. jeg ser frem til det, og forhåbentlig får jeg lov til at filme lidt af det smiley


  • #12   8. aug 2018 Det bliver kanon efter Finn har lavet den for dig - glæd dig ???????????

  • #13   8. aug 2018 Kenneth A. Du kan roligt glæde dig Finn er uhyggelig dygtig, og ved hvad han laver, hvis du er glad for din cykel nu, bliver du endnu mere glad for den når han har tryllet, og det er det helt rigtige valg at få lavet et Custom Map, da det kommer til at passe 100% til din mc, med den udstødning og det luftfilter du har monteret, han laver alt for mig og mine venner og det er altid 100%
    Power By FV-Motor så kommer det helt store smil frem smiley


  • #14   8. aug 2018 #13 Det er rart at se at andre har gode erfaringer med stedet og manden smiley .. eneste jeg har været betænksom med er min garanti på cyklen men forhandleren har forsikret mig at min garanti stadig er gældende efter ecu flashet (det var dem som anbefalede FV-Motor)

    Jeg er bestemt ingen ekspert, anser mig som ydmyg begynder men synes jeg kan mærke at i 2 og 3 gear ved "langsom" kørsel 40-50 er den lidt "rykkene" ligesom den ikke får nok benzin eller har svært ved at have et jævn fart .. jeg er ikke ude efter flere heste på toppen men en mere behagelig mc og en mc som kører optimalt .. så ser frem til hvad han kan gøre med den smiley


  • #15   8. aug 2018 Finn har været i gamet i mange år, og er selv en habil mc køre og ved derfor hvor vigtigt det er at cyklen køre ordentlig ved alle gas områder, og jeg ved at Yamaha intet problem har med at Finn optimere deres ecu'er og det er muligvis også gældende for en del andre mærker, der er rigtig mange mc forhandler som til en hver tid vil anbefale en tur forbi FV-motor og selv bruger ham, men smid en Update når du har været forbi ham, og fået trillet et par ture, så må vi høre om han også har fået et smil frem på dig smiley

  • #16   17. aug 2018 Fik du lavet det ECU-flash, Kenneth?

  • #17   17. aug 2018 #16 jeg har tid om en uge .. Skal nok give en opdate

  • #18   17. aug 2018 Ok, tak. Hører meget gerne om resultatet.

  • #19   24. aug 2018 Dette er resultatet af mit besøg ved FV-Motor, jeg må sige at det gjorde en forskel! .. Det er svært at beskrive men min motorcykel kører meget mere jævnt og er meget mere villig! .. eneste lille ting som jeg havde forventet er at den skyder (backfire) pga AIS enheden ikke er blokeret (jeg har bestilt nogle block off plader) så det er der råd for smiley ..

    Jeg synes bestemt at det er en god investering for min motorcykel at få lavet dette flash, motoren lyder "gladere" smiley jeg har fået flere heste igennem hele kurven, bedre moment og de ting som ikke gavnede køreglæden er blevet slået fra smiley ..

    Jeg kunne selv stå på sidelinjen og se hvordan kurverne og tallene så ud inden han lavede justeringer og det så helt skævt ud, flere steder fik den for meget benzin (hvilket ikke er godt for forbrændingen) andre steder fik den alt for lidt .. og andre steder gik det op og ned lyn hurtigt hvilket resulterede i at gassen føles med ryk og den er svær at få til at køre jævnt .. specielt var det helt galt i de lave omdrejninger men det fik han heldigvis rettet op på og mere til, min motorcykel er nu så optimeret (motor mæssigt) som den kan være med de mods jeg har på nu og det er sku feed!


    profilbillede
  • #20   24. aug 2018 Fedt smiley . Hvor meget måtte du bøde for operationen? Og er en ECU-flashet Z900 så den MC, du havde drømt om? Altså den fedeste DU synes, man kan få for de penge? Spørger fordi jeg selv har overvejet den i noget tid.

  • #21   29. aug 2018 Blot til info kan FV gøre så der ingen backfire kommer fra din udstødning elektronisk.

  • #22   30. aug 2018 #21 det kunne han ikke gør på min, der skulle jeg bare lade det være som det var hvis den måtte skyde .. ellers skulle AIS systemet fjerens eller man kunne sætte en prop i en af slangerne som kommer fra luftboksen .. jeg vælger at fjerne AIS systemet da det ikke har nogen funktion nu smiley

  • #23   31. aug 2018 okay - kunne han gøre på min svigerfars Z900 - men der er nok en forklaring på det smiley

  • #24   2. maj 2019 Er der nogle som har prøvet testbænken.dk ?
    Jeg overvejer at få min flash hos dem
    FV skal have 3900kr
    Testbænken 4200kr
    Dog skal jeg så en tur til Jylland hvis FV skal lave den
    Mvh Kim


  • #25   2. maj 2019 Kender ikke testbænken, men du skal blot huske når du sammenligner pris, om du blot får en færdig fil eller som hos FV en costum fil som er rullet ind i del og fuld gas områderne og tilpasset lige præcis din mc
    Mvh
    Michael


  • #26   2. maj 2019 Testebæken er en del af MogensMC i Næstved.
    De laver et comstum mappe til cyklen også for 4200kr


Kommentér på:
ECU Flash

Annonce