{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fejlfarve
  • #1   11. aug 2018 Den fede blege til venstre har sikkert gået med burka smiley

  • #2   11. aug 2018 Tror altså den har været nøgen hele livet

  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 28
    #3   11. aug 2018 Den er modnet færdig. Så bliver de gule.

  • #4   11. aug 2018 Hvis min agurk så sådan ud, ville jeg nok søge læge. Altså mht farven....størrelsen er helt normal smiley
    Vh Mc-Agurken....


  • #5   11. aug 2018 Fejlfarver kan have forskellige udseende nogen har skæve øjne nogen har stor næse og så der dem den kun mangler en hale, jeg tro simpelthen at den der er ren dansk agurk

  • #6   11. aug 2018 EU;s agurk politi kommer efter dig.

  • Jiko B
    Jiko B Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   12. aug 2018 Tom ( er et bevis på at visse folk i Danmark kun har had og racisme i hjertet og atter mere had til islam. Man behøver ikke være så ussel og joke med religioner det er der ikke plads til ikke når det e sådan et ømt punkt jeg ønsket kræft ramme dig og dine typer . Jeg er måske selv en dansker men jeg er ikke ussel som dig. Rent tilfældigt ville jeg af nysgerrighed se hvad det var med de agurker men nægter at tro på at der er racisme uanset hvor man befinder sig i DK irl/url

  • #8   12. aug 2018 Jeg ved ikke hvad #7 har indtaget, men det er vist ikke særligt sundt! Har såmænd også fået et par personlige henvendelser fra denne store begavelse, så udstemme er sendt, mest på grund af manglende humoristisk sans smiley

  • #10   12. aug 2018 I Danmark der har vi ytringsfrihed for Loke såvel som for Thor. Og ytringsfriheden den giver vi ikke køb på.

  • #11   12. aug 2018 Jeg kom til at tænke på, at dem der er tilhængere af burka, hårdnakket benægter at det er noget religiøst, så mon ikke at #7 scorer sæsonens flotteste selvmål ved at koble mit indlæg (som er affødt af andre tråde, og den kørende generelle debat) med islam, eller andre overtroiske ting! Folk må mene hvad de vil, også om min person, men når man ønsker at andre (og deres familie) skal få kræft, så er min grænse nået!

  • #12   13. aug 2018 "jeg ønsket kræft ramme dig og dine typer"

    Dét var godtnok et fromt ønske.
    Jeg kan bestemt godt se, hvorfor du føler dig moralsk overlegen smiley


  • #13   13. aug 2018 #12
    Ja han føler sig moralsk overlegen, fordi han er et selvophøjede røvhul og meget dobbeltmorals,det viser han jo klart ved at kalde andres tonefald for racistisk og der efter ønske død over andre, ja føj man skal lede længe efter så rådent et menneske.


  • #14   14. aug 2018 Nu når vi alligevel.... takket være tom-haderen, er inde på racisme og dødelige sydomme med et snuptag, vil jeg lige dele en observation som sikkert ikke er ny: Som jeg sikkert har skrevet før, mener jeg ikke at hverken ekstrem højre ELLER venstrefløj bidrager med noget jeg gider at bruge. MEN i modsætning til "før i tiden" hvor man blev overfaldet af racister med gloser og regulære tæv, om man tænkte en flygtninge/immigrant-venlig tanke.....Er det nu om dage psykopater fra den ydre, modsatte fløj som ved den mindste antydning af bekymring for verden og sit lands fremtid, kaster sig frådende over os formodede racister med alskens had. (Og hvis vi boede i Kbh-omr, sikkert osse med tørre tæsk) Blot ens ansigt afspejler at man for x antal år siden, i en stille stund, for sig selv tænkte at måske er verden nødt til at slappe lidt af med at ville til Danmark(Europa) på samme tid.
    Hvis du er sympatisør med det yderste venstre, måske er du "autonom", eller bare en halal-hippie, skal du vide: Jeg har din slags mistænkt for ikke kun at have andre befolkningsgrupper, undtagen europæeres bedste for øje....Jeg tror at grunden til at i føler jer i jeres gode ret til at være så langt fremme i skoene, som i sommetider er, nærmere er personlige motiver som f.eks: Jeg er psykopat. Eller: jeg har en del vrede, fordi mine forældre arbejdede og var aldrig hjemme hos deres lille putte-nutte issues, som jeg så lader få frit løb, når jeg ser en formodet racist. Det er ren terapi. Eller f.eks: Orv, jeg gad godt at duske hende den lækre hippie med hele udstyret inkl lilla ble om hovedet, behårede ben udi det ekstreme og en falafel oppe i røven....Så jeg må hellere hævde min maskulinitet på enhvert givent tidspunkt, så hun ser, at jeg er en god oprører.....
    Det ENESTE ekstreme synspunkt som bringer noget godt med sig, er: (Surprise!) At være motorcyklist er det bedste i verden. Punktum. Ingen diskussion.


  • #15   14. aug 2018 " At være motorcyklist er det bedste i verden "
    Hvornår i alverden blev det et ekstremt synspunkt ?
    Det har jeg da syntes hele mit liv smiley


  • #16   14. aug 2018 Hmm Øhh. Jeg har bare et drivhus med nogle agurker jeg aldrig har set før... ??

  • #17   14. aug 2018 #16 Nu bliver jeg sikkert overfaldet, ønsket død og på alle tænkelige måder lagt for had af de danske (og vi må endeligt ikke glemme de udenlandske) agurke gartnere, men har du aldrig hørt udtrykket "agurketid" ???

  • #18   14. aug 2018 Nope... Er det dér hvor man ikke spiser i en måned...?

  • #19   14. aug 2018 #18 Narjj, nu er du ved at blive religiøs, din lille skælm smiley Men dem du hentyder til er amatører, de æder som svin!! om natten (og i det skjulte om dagen)! Jeg har da prøvet ikke at æde (mere end du gør på tre dage) i tre måneder, det var jeg så også ved at dø af, men man er vel en bleg agurk smiley smiley

  • #20   14. aug 2018 Den er blevet til en majs - LØB!!!!

  • #21   14. aug 2018 Økologiske grønsager kan man sku ikk stole på... Jeg løber sku helst ikk. Men kan godt se at jeg ikk kommer uden om...

    Det gav heller ingen mening... ??


  • #22   14. aug 2018 Mistænkeliggørelsen indfinder sig først, hvis ens ytringer GIR mening.

Kommentér på:
fejlfarve

Annonce