{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Ombygning Suzuki M800 {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg har købt mig en Suzuki m800 2008 som jeg skal i gang med at bygge om hen over vinteren.

Jeg skal have monteret en Dyna lygtekåbe på den, men jeg er i tvivl hvilken lygte jeg skal købe, som kan passe på en m800. Lygten skal være 5,75".

Håber der nogle der kan hjælpe

God dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning Suzuki M800
  • #2   19. aug 2018 Du kan i princippet montere den lygte du vil... det eneste du skal overveje er, om du vil have en bundmonteret lygte... eller en sidemonteret.

    Bundmontering kræver blot et trekantet beslag til den nederste styrbro, så det hele kan spændes sammen.

    Sidemonterede lygter er nemmere at montere (typisk med to beslag der spændes på hvert gaffelben), men personligt synes jeg ikke det er særlig kønt.

    Alternativt kan du anskaffe dig en original dyna/sportster lygtekåbe med topmonteret lygte. Det kræver bare lidt opfindsomhed, mht fastgørelse på styrbroen.

    En anden “hurdle” du skal være OBS på er, at meget af M800’erens ledningsnet er gemt i det originale lygtehus. Og det er der som hovedregel ikke plads til i et 5,75” lygtehus. Så de skal gemmes væk andet steds. Under tank f.eks... der er ikke meget plads, men det kan lade sig gøre... smiley

    Held og lykke med projektet..


Kommentér på:
Ombygning Suzuki M800

Annonce