{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha TRX 850
  • #1   1. jun 2007 Ham her har god erfaring med dem:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=2912
    Så skriv en PM til ham

• #2   1. jun 2007 Det er en rigtigt fed bulder maskine ...
    en japansk ducati ...:)
    har ikke hørt så meget dårligt om den , men den er originalt meget lavt gearet og en tand eller 2 foran skader bestemt ikke , den trækker helt i begrænseren med den orig. gearing

• #3   1. jun 2007 eller thomas fra malmø

• #4   1. jun 2007 Hvad vil du vide? smiley

Det er en meget fornøjelig maskine, med godt træk og fed lyd. Og køreegenskaberne kan der ikke sættes en finger på, hvis du spørger mig.

Du er velkommen til at komme forbi Århus og få en tur på min, hvis jeg må prøve din SZR imens smiley

• #5   1. jun 2007 Okay det lyder ikke til at der har været de store problemer med disse maskiner.....

( Aggemam-manden *Århus* ) : Det kan vi helt sikkert finde ud af. smiley

• #6   1. jun 2007 Ja, lad os det smiley

Hvad med i næste uge engang?

• #7   1. jun 2007 Ja det lyder som en god ide. Vi må jo lige skrives ved i løbet af weekenden. Så kan vi jo se om vi ikke kan finde en dag...

• #9   1. jun 2007 Bille mc i skanderborg har en stående smiley tror godt du kan prøve en tur hvis du virker meget interesseret i den smiley

• #11   1. jun 2007 Jeg har nr 2 TRX nu, og er rigtig glad for den / dem!!!!
    Det er ikke den mest letkörte og vibrationsfri cykel, men der er bare noget over den der tänder mig!! Jeg kan godt lide dens look, man sidder godt på den, og så er der träkket ;o))) Den gör det på en rigtig fed måde!!!
    Ikke så hurtig 80 hk til 190 kg, men måden de bliver leveret på syntes jeg er rigtig fed ;o))

Jeg har haft TRX i 4 år, og jeg har ikke haft nogle problemer endnu, mine to cykler har begge gået ca 50.000 km.

En "sygdom" de har, er at koblingen klistre sammen når de har stået stille i nogle dage, men det er dog ikke et problem, jeg rykker den lige frem og tilbage et par gange i 2. gear, med koblingen inde, og så starter den i gear, så er der ingen problemer!!

Det med at den träkker så langt ud i omdr. at man kan give den et större tandhjul foran, kender jeg ikke til, det har ingen af mine gjort!
    Jeg har lige monteret en tandhjul med en tand mindre foran, har dog ikke fået testen det endnu :o/

Alt i alt vil jeg sige at en TRX er en meget overset cykel, klart sjovere end div R4 maskiner i 600 ccm klassen, ikke hurtigere, men sjovere ;o))) Den har karakter og själ!!!!!

Der er nok også nogle herinde der kan sige et par ord om hvordan en TRX kan tumles på de mindre veje i provinsen.
    Jeg husker et par stykker sidst jeg körte "frisk tur" der ikke fattede hvad der skete, da de ikke rigtigt kunne hänge på, på deres R6, cbr600rr osv,,,,,,, Det var ret grineren ;o)))))))))

Kommentér på:
Yamaha TRX 850

Annonce