1.091 visninger
|
Oprettet:
Yamaha TRX 850 {{forumTopicSubject}}
Da jeg i går ude og køre. Så endte jeg i Lundby Krat. Og der så jeg en TRX.
Er der nogle af jer som har nogle erfaringer med TRX? Så vil jeg meget gerne høre dem.
Og hvis i kender en forhandler i Nordjylland/Østjylland som har en stående, som man kan prøve så skriv endelig.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=2912
Så skriv en PM til ham
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
en japansk ducati ...:)
har ikke hørt så meget dårligt om den , men den er originalt meget lavt gearet og en tand eller 2 foran skader bestemt ikke , den trækker helt i begrænseren med den orig. gearing
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.936
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
Det er en meget fornøjelig maskine, med godt træk og fed lyd. Og køreegenskaberne kan der ikke sættes en finger på, hvis du spørger mig.
Du er velkommen til at komme forbi Århus og få en tur på min, hvis jeg må prøve din SZR imens
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
( Aggemam-manden *Århus* ) : Det kan vi helt sikkert finde ud af.
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
Hvad med i næste uge engang?
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
mar 2007
Følger: 44 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 361
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Det er ikke den mest letkörte og vibrationsfri cykel, men der er bare noget over den der tänder mig!! Jeg kan godt lide dens look, man sidder godt på den, og så er der träkket ;o))) Den gör det på en rigtig fed måde!!!
Ikke så hurtig 80 hk til 190 kg, men måden de bliver leveret på syntes jeg er rigtig fed ;o))
Jeg har haft TRX i 4 år, og jeg har ikke haft nogle problemer endnu, mine to cykler har begge gået ca 50.000 km.
En "sygdom" de har, er at koblingen klistre sammen når de har stået stille i nogle dage, men det er dog ikke et problem, jeg rykker den lige frem og tilbage et par gange i 2. gear, med koblingen inde, og så starter den i gear, så er der ingen problemer!!
Det med at den träkker så langt ud i omdr. at man kan give den et större tandhjul foran, kender jeg ikke til, det har ingen af mine gjort!
Jeg har lige monteret en tandhjul med en tand mindre foran, har dog ikke fået testen det endnu :o/
Alt i alt vil jeg sige at en TRX er en meget overset cykel, klart sjovere end div R4 maskiner i 600 ccm klassen, ikke hurtigere, men sjovere ;o))) Den har karakter og själ!!!!!
Der er nok også nogle herinde der kan sige et par ord om hvordan en TRX kan tumles på de mindre veje i provinsen.
Jeg husker et par stykker sidst jeg körte "frisk tur" der ikke fattede hvad der skete, da de ikke rigtigt kunne hänge på, på deres R6, cbr600rr osv,,,,,,, Det var ret grineren ;o)))))))))
Yamaha TRX 850