{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Ulrik T
Ulrik T
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11

Yamaha TRX 850 forspørgelse {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger på en TRX 850. Hvad kan evt. være slidt eller er istykker på sådan en?. Det er først og fremmest motoren jeg er interesseret i at høre om. Men har I kendskab til andre svage ting på den, så kom frisk !.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha TRX 850 forspørgelse
  • #1   5. jul 2010 En bund solid perle af en motor uden egentlige svagheder. Den skal selvfølgelig være holdt vedlige osv.

• #2   5. jul 2010 lige siden den kom på markedet (husker ikke hvornår) har jeg været vild med TRX´en. Slank, rå og fed fed motorlyd. Held og lykke med søgningen

• #3   5. jul 2010 Den motor har ingen fejl. Måske for lidt HK. Men har hørt de sagtens kan holde til at køre med 115-20 baghjuls-HK
    Eneste bekymring jeg kan komme i tanke om, er hvis den kører med JetKit. Så kan dyserøret blive slidt og så kører den med for fed blanding.
    Fed motor, fed lyd, fed cykel.

• #5   5. jul 2010 Ingen problemer her. Den kører bare. Det eneste punkt er de korte spejle, men med et par spejlforlængere fra Louis er det løst.
    Har ikke prøvet det selv, men det skulle være sin sag at skifte tændrør. Det ene er ikke nemt at komme til.
    Havde ikke hørt det med Jet kit, så var det da godt at jeg aldrig fik installeret det.

• #6   5. jul 2010 Jeg har haft en XTZ med en TRX motor.
    Jeg har haft 4-5 XTZer 750/850.

Det er grundlæggende samme motor i alle modellerne.

Den kører godt og problemfrit.
    Gearkassen passer ikke til en rejseenduro med det lange 1. gear, men det er jo ikke et problem for dig...

Som de andre skriver kan de nemt gå lidt fedt, men se strålerør som en sliddel og forbyg med faste intervaller, så kører det for dig.
    (jeg syntes også de blir ovale uden jetkit)

Min første superteneres 750er motor havde kørt lige over 200.000km da jeg satte en 850er på i stedet. den gamle motor fejlede ikke noget.

• #7   5. jul 2010 Hvad er symptomet på et ovalt rør så

• Ulrik T
    Ulrik T Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #8   5. jul 2010 Mange Tak for den gode info !.
    Der er ingen tvivl, det er min næste mc. Skal nok holde øje med karb.,,, og nej tak til jet kit !!. Og bremseskiverne er lidt bekostelige forstår jeg,,, et par spejlforlængere er sikkert ikke nogen dårlig idé. Og så må jeg tage Citroen fingrene( dem med kardan led) på når tændrør skal skiftes.

Pas på jer selv,, ses derude !!.

Kommentér på:
Yamaha TRX 850 forspørgelse

Annonce