{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

nye cruiser på market {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg elsker at kikke på mc anmeldelse af nye mc på YouTube. Alle de fede cykler der kan købes i USA ??. hvorfor sker der ikke en prut på MC market i Europa? Den fedeste er Bolt 950 eller Honda 500 Rebel ??. Suzuki har trukket deres kutter af en intruder 1800 ud. Hvad er det tilbage. 2 USA firmaer, en englænder og en pizza knærn. En fed gammel Brum Brum fra 1996 Honda VF 1100 koster over 60000 bananer. Hvor er de fede maskiner med motorkraften på mellem 1100-1400 til en overkommelig pris? Er der nogen der har noget info om der kommer noget nyt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye cruiser på market
  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #1   16. sep 2018 Ved ikke hvad du mener med en overkommelig pris men hvis vi taler nye cruisere så syntes jeg faktisk Triumphs nye speedmaster er rigtig fed og billigere end meget fra Indian og Harley Davidson. Men selvfølgelig dyrere end sportster og bolt.

  • #2   16. sep 2018 Helt enig der mangler fandme lidt på cruiser markedet her i DK.
    Jeg ville egentlig have haft en Benelli Leoncino pga prisen da den var på tilbud, men sprang fra og begyndte at søge cruiser chopper markedet i den lavere klasse.
    Der er jo intet ud over en rebel500. Det er uden tvivl en lækker cykel, dog tror jeg måske de 500cc hurtigt bliver lidt kedeligt selvom det bare er en lille cruiser.
    Markedet mangler bestemt noget mellem 500ccm og 1200 i den klasse.


  • per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 79
    #3   17. sep 2018 vn 650 vulcan cafe ser spændende ud til ca 100T men måske for svag med 61hk men fin er den da kender ikke den motor så

  • #5   17. sep 2018 Det er lidt underlige Suzuki helt har stoppet salget af deres cruiser

  • #7   18. sep 2018 Hmm????. Du har nok med den norm 5. Nogle gange ville jeg gerne bo i USA. Jeg krydser fingre for at vi får noget mere udvalg. Det er sku et mega market vi har her i EUROPA

  • #9   19. sep 2018 6# jeg ved ikke særlig meget om emnet men er vel forkert at give euro normen skylden.
    Hvis de kan lave højt ydene sports cykler på 1000+cc der kan overholde normerne kan de vel også lave chopper og cruiser der gør.
    Er jo nok mere hvad der er salg i,
    Samt hvilken målgruppe man sigter efter.
    Firma image betyder jo meget idag.


Kommentér på:
nye cruiser på market

Annonce