{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Drosle gsx-r 250 - virker hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hvordan fungere en drosling til denne kværn? Er klar over, at det er to skiver, der skal ind i luftindsugningen på kaburatorene, men er bare ikke helt klar over, hvad de egentlig gør? De begrænser mængden af luft ved højre omdrejninger, eller hvad? Hvad sker der fx ved højere rpm end 10.000??

Skal den dysses om efter montering af disse skiver, eller er der noget der skal indstilles?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosle gsx-r 250 - virker hvordan?
  • #1   13. maj 2005 hmmm.... der er da vist noget jeg ikke har fattet...?

Troede begrænsninger blev monteret imellem karb og cyl?? Ligesom da man begrænsede knallerter??

Jeg er sgu med på det spørgsmål...

• #2   13. maj 2005 min gør det at jeg ikke kan give fuld skrue.. så dør den lidt... den kan dog godt listes op i de høje omdrejninger smiley

om den fungere på samme måde som ved en gsx-r 250 ved jeg ikk smiley

hvordan min er begrænset ved jeg ikke .. den er købt sådan.. smiley

- Jan

• #3   13. maj 2005 Droslingslit findes i flere forskellige variationer:

Skiver til montering i insugningsgummierne, hvor den indre diameter i skiverne er mindre end den originale -derved mindre hk.
    Modificerede gasspjælde (boret huller i dem så der ikke åbnes så meget som ved fuld effekt).
    -Lavere låg på karburatorerne så gasklokkerne ikke kan komme så langt op.
    -Mindre komplette indsugningsgummier (ved importmodeller står tit på dem hvor mange hk/kw de er til).

Det er de typiske droslingskit jeg kender. Og mht droslingen så er det også forskelligfra fra kit til kit, men skal der dyses om medfølger dysserne til kittet.

Håber at det kunne hjælpe dig lidt Simon.

Ronny.

• #4   13. maj 2005 Ronny:

Det kunne det i hvert fald! Det er skiverne jeg får riv i, men hvilken indsugning snakker vi om? Mellem kaburator og cylinder eller mellem luftfilter og kaburator?

Ved du noget om, om der følger vejledning med til kittet?

• #5   13. maj 2005 Det droslings kit man får på hvis det skal efter monteres i DK er 4 skier til montering mellem indsugninggummierne og topstykket.

• #6   13. maj 2005 nej, de monteres mellem karburator og indsugningsgummierne! hehe

Jonas

• #7   13. maj 2005 Dem jeg har bestilt er TO skiver, der skal monteres.. Hvor? Mellem kaburator og luftfilter? I hvert fald sådan jeg har forstået det..!?

• #8   15. maj 2005 jeg håber ikke du har bestilt til en GSX250... den har kun to cylindre og derfor naturligt med to skiver...

GSXR har 4 karbs og 4 indsugninger (ligemeget hvad det er imellem) ... er det ikke rigtigt folkens??

• #9   18. maj 2005 Hehe.. har taget helt fejl her! smiley Det er som der også er skrevet, 4 skiver, der skal sidde mellem kabu og cylle. Og Kasper M, det er en GSXR, så derfor de 4 skiver smiley

Har forresten fået den, så ses på landevejen, gutter! smiley

Kommentér på:
Drosle gsx-r 250 - virker hvordan?

Annonce