{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Suzuki gsx 250 r {{forumTopicSubject}}

Hej. Er der nogen der har erfaringer med denne cykel. Jeg søger svar på hvor mange kilometer der er i motoren, 17000 omdrejninger kan jo godt være hårdt for en motor. Den skal drosles pga. alder, og da den først yder maks ved høje omdrejninger, ville jeg også gerne vide om det ville tage alt det sjove ud af den, at drosle den.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsx 250 r
  • #1   30. dec 2006 min havde kørt 40000 da jeg fik den, så den fik ordnet karb for 7 kilo.. og den kørte perfekt..

man behøver jo heller ikke tæve den helt op altid, men min kunne godt klare det,... hehe..

• #2   30. dec 2006 Det afhænger meget af hvordan den er blevet kørt. Men hold øjnene åbne når du er ude og kigge på cyklen. Den generelle stand kan afsløre en hel del om hvordan den er blevet kørt smiley

Min er droslet, og selvfølgelig er den ikke nær så sjov som en med alle 45 hk, men man skal jo begynde et sted.

Hygge

• #3   30. dec 2006 Den skal over 10.000 i hver gear for at den flytter sig. På længere ture synes jeg den er for lille, men har taget min mange gange til arbejde hvor jeg har 24km landevej hver vej, og det var den dejlig til. smiley

Du mærker ikke så meget forskel på droslingen, men med drosling får den ikke det kick ved 14-15rpm som ellers..

• #4   30. dec 2006 Ok. tak for svarene

Kommentér på:
Suzuki gsx 250 r

Annonce