{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Seriøs touring med leg ind imellem! {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er på MC / dykker eventyr i Australien. Kommer nok til at køre en 10k km langs kysten med en 30-50 kg baggage, og nok en passenger ind imellem...
Nogen erfaringer eller kommentar til en egnet MC til det store touring eventyr (naturligvis også med lidt sjov og leg ind imellem ;)... ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seriøs touring med leg ind imellem!
  • #1   13. maj 2005 Jeg er meget nysgerrig og interesseret i Hondas VFR 800

• #2   13. maj 2005 Kig efter en Honda Africa Twin/Aprilia Capo Nord/Suzuki DR. Det er off road/enduro maskiner -de burde kunne bruges til det formål du beskriver..

Ronny.

• #3   13. maj 2005 Har haft kørt lidt Honda Transalp i Grækenland - Og har derfor overvejeret noget som Suzuki V-Strom (DL 1000)... (Suzuki DR er jo en rigtig off road maskine - jeg regner med at holde mig mest til de asfalterede veje... smiley Men en Enduro maskine er helt sikkert en go' ide - ka' egentlig ikk huske hvorfor jeg er gået væk fra den ide... ?)

• #4   13. maj 2005 En af mine venner har lige købt en splinter ny V-strom -den er virkelig genial. Den har masser af power og man har godt overblik på den. Samtidig kan den godt tage noget vægt (fx oppakning/passager). Men hvis du primært skal holde dig til de asfalterede veje og køre lange stræk så vil en maskine med fuldkåbe jo være en fordel..

• #5   13. maj 2005 Kan kun anbefale vstromen har en selv super maskine til dit formål,jeg er også ejer af en dr750s men da bliver det nok et problem med 50kg baggage + 1person ekstra ihvertfald ikke så sjovt som på vstromen(dl650)
    hilsen henrik

• #6   13. maj 2005 Hey lyder sq som en fed tur.
    http://www.adventure-motorcycling.com/trip/index.htm <<- her er nogen der har prøvet samme tur. Bare click Australien/NZ

Hvis du kan få fat på en billig Pegaso i AU så er det bestemt også en mulighed. Man kan køre på den som havde man stjålet den >:)~~. Men hvis den skulle skiftes ud ville det nok være en DL650'er...

• #7   15. maj 2005 Som det står nu står det mellem Honda VFR 800 eller Suzuki DL 1000 V-Strom! - Imorgen ta'r jeg ud og ser hvad der er at få fat i...
    Udfra de (brugt) priser jeg har kunne finde frem til, så handler det umiddelbart om maskiner der har kørt en 60-70k km, for at forblive i mit økonomiske rådigheds beløb... : § Men går man en 15k kr op, kan man lige pludselig få en maskine (VFR 800) der er 4 år nyere og kun kørt ca. 30k km... V-Stromen har jeg ikk set så mange af desværre... er jo ogs en relativ ny maskine... Hmm, man ska' man finde på... :?

• #8   1. jun 2005 Fandt en VFR 800 VTEC 2003 - men så blev den solgt til anden side... Dov!
    Jeg har kikket lidt på Triumph Sprint ST - lyder som en go' maskine... Men ka' den sammenlignes med VFR 800 ?

Kommentér på:
Seriøs touring med leg ind imellem!

Annonce