{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.581 visninger | Oprettet:

Yamaha R6 Vs Kawa Zx6r 636 {{forumTopicSubject}}

Jah det meste står vist i overskriften, men hva ville være bedst? Er der nogle ulemper ved kawa'en som der er ved yamaha'en?
Tænker her på problemet med gearet på yamaha'en som vist har en svaghed!

Årgangen på begge vil ligge mellem 01 og 03!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha R6 Vs Kawa Zx6r 636
  • #1   24. jun 2007 klart 636:-)

  • #2   24. jun 2007 kawawn rasler, som alle andre kawaer gør- efter noget tid... og r6'eren har det med 2. gearet

  • #3   24. jun 2007 Rasler?? På hvilken måde? Og hvad er det der rasler - Er den ved at falde helt fra hinanden eller hva?

  • #4   24. jun 2007 min rasler nu ikk så meget

  • #5   24. jun 2007 kawa folket kalder det charme... Men ja kawa er mere hvad skal man sige mekanisk. Mere direkte og brutal, mens R6'eren mere er et lynhurtigt præcisionsredskab som virker hver gang.. Sprøg kawa foket her inde der er massere der sværger til det....

  • #6   24. jun 2007 "Præcisionsredskab der virker hver gang"? - Vil det sige man ikke skal regne med kawa gør det? Havde egentlig forestillet mig at de ville være rimelig pålidelige begge to eftersom de jo ikke er så gamle. Dog er jeg lidt skeptisk ved gearet på en R6 som vist er en stor udgift man kan forvente kommer igen og igen.

    Der er selvfølgelig os Honda CBR 600 fra samme årgang, men synes bare designet er lidt for "genert" - Troede lidt kawa, yamaha og Honda var i samme gode ende af skalaen.


  • #7   24. jun 2007 Det er kun 2. gearet på R6 man skal være opmærksom på. Der er intet andet at frygte, hvad enten det er en Suzuki, Kawasaki, Yamaha eller Honda i den klasse.
    Alle 4 modeller starter og hver gang (med mindre de er misligeholdt) og alle 4 maskiner kan du køre lige præcist på. Dine talenter er ikke til at udnytte den fuldt ud, så prøv dem du har i lygten, og vælg roligt den du befinder dig bedst på.


  • #8   24. jun 2007 Ang gearet på en R6 (som min) Kommer det altså kun hvis man selv fremprovokerer det!!! Som alt alt for mange gør.. så hvis man har lidt omløb i hovedet så burde der ikke ske noget... især ikke hvis de årgange manden vil have er 01 til 03 dvs dem uden alle børnesygedommene... Jeg havde til hver en tid valgt en Yamaha R6... Just my 2 cents...

  • #9   24. jun 2007 Jesper - Ja, vil helt sikkert os ud at prøve dem alle sammen, det er klart. Er rigtig glad for min gixxer og har lige netop stået og vasket hende - blir mere og mere forelsket i den for hver gang man pusler med den, MEN jeg vil stadig gerne have en lidt nyere cykel med alustel.

    Grunden til jeg stillede de spørgsmål var os mere for at høre om der var noget man skulle holde øje med fordi sådan noget som anden gearet på yamaha'en er da lidt træls at løbe ind i! smiley

    Og Anders ved godt det lettest kommer hvis man skifter uden kobling, MEN selvom jeg så kører med hovedet er det jo ikke sikkert den forrige ejer har gjort det, og ville da være ked af at skulle smide 10k ekstra for at skifte gearkasse!
    Men har 01-03 årgangen i R6 ikke problemer med gearet?


  • #10   24. jun 2007 HONDA!!!

  • #11   24. jun 2007 Jesper - thanks! God info! Men prisen ryger os lidt op hvis man skal op i 05 og 06! Men vil da holde mig fra 02 så i hvert fald! smiley

  • #12   24. jun 2007 02-636 er skam ikke en tam sag. Den er bare ikke fokuseret på topeffekt, men på træk i mellemområdet. Er bestemt ligeså hurtig som dem fra de andre mærker i samme klasse

  • #13   29. jun 2007 de køre pisse godt begge to har selv en r6 fra 2001 og min ven har en 636,,, hans er de del hurtiger..

Kommentér på:
Yamaha R6 Vs Kawa Zx6r 636

Annonce