{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Blinklys uden indikator {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har lige købt en KTM 450 EXC (2006) og har et lille problem med mine blinklys der blinker for hurtigt (mere end 120 gange i minuttet).

Det er alle standard blinklys, og alle fire virker i par, respektivt højre og venstre side.

Min grønne blinklys indikator ved speedometeret lyser dog ikke, og jeg opdager hurtigt at der mangler en pære i både den og langt-lys indikatoren.

Her kommer problemet så. Jeg kunne sagtens skifte pæren ved min langt-lys indikator, men ved blinklys indikatoren ligner det at selve huset til pæren er ikke-standard og/eller gået i stykker. Jeg kan ihvertfald ikke få pæren i.

Mit endelige spørgsmål: Hvordan får jeg blinklysene til at ignorere at der ikke er nogen blinklys indikator, og derved blinke normal hastighed? Skal jeg ud i noget blinklys relæ, modstandere eller andet?

Er det overhoved det der er årsagen til mit problem?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys uden indikator
  • #1   11. nov 2018 Hvis det er den manglende pære der er skyld i problemet, så kan du bygge en modstand ind i ledningsnettet. Hvordan og hvilken ved jeg ikke lige, men prøv evt. at kontakte www.matronics.dk
    Jeg vil tro de kan hjælpe dig.
    Eller du skal finde en ny fatning med pære. Det ville jeg nok foretrække, for så er der da noget der blinker, hvis du glemmer at slå blinklyset fra.


  • #2   11. nov 2018 Skift pærerne til nogle større, så får du mere forbrug og nedsætter tempoet. Eller skift blinkrelæet til et der er beregnet til LED. Det blinker i samme tempo hele tiden.


  • #4   12. nov 2018 Det er noget vrøvl. Her er kun behov for en lille modstand for at få det til at virke. Den slags modstande bliver brugt i meget store antal uden problemer. Den vil heller ikke brænde ledningsnettet af. Det sørger sikringen for.

  • #6   15. nov 2018 Så monter en ny holder. smiley

Kommentér på:
Blinklys uden indikator

Annonce