{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Yamaha xs400 {{forumTopicSubject}}

Hej til jer alle her inde jeg er ved og renover en gammel dame af en yamaha xs400 fra 1978.mit problem er nu følgene når jeg starter den starter den kun på den ene cyl men nr to kommer godt nok med men efter et halv min,først og det er som om cyl nr to kører kold eller hvordan jeg kan forklarer det igår hade jeg den til og gå et par min og udstødning på cyl 1 blev varm men ikk på nr 2 selv om de kørte begge to håber i forstår mit spørgsmål ang hva der kan være galt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha xs400
  • #1   12. nov 2018 Hvis udstødningen ikke bliver varm efter et par minutter, så tænder den cylinder ikke, så simpelt er det. Kontroller om den slår gnist på den cylinder der ikke tænder. Og kontroller om den får benzin (lugt til tændrør) og kontroller om der er kompression på cylinderen. En af tingene mangler helt sikkert.
    Og slet lige dit dobbeltindlæg smiley


  • #2   12. nov 2018 Der er masse gnist på og den starter skam også men bare ikk med det samme men når den starter skyder den og den går også men det er som om den kører kold for kan mærke på udstødning der kommer tryk ud af den og flammer kan det måske være en dårlig spole mener den ene af de to som sidder under tanken så den kun tænder nogle gange for den brænde det ene tændrør af den anden dag

  • #3   12. nov 2018 At der "kommer tryk ud af den" betyder ikke at den går på den cylinder! Som #1 skriver, enten kommer der ingen benzin, eller også mangler den gnist! Hvis du mistænker spolen, så prøv at bytte dem rundt, flytter problemet til den anden cylinder har du fundet fejlen, ellers må du prøve igen!

Kommentér på:
Yamaha xs400

Annonce