Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hein Gericke
  • #1   27. jun 2007 Ja, vel er det turen værd: De har et rimeligt udvalg -og udover det sædvanlige HG-grej, så har de også en pæn afdeling med Dainese.

... iøvrigt er de flinke, og til at tale med. Ring evt. på forhånd, og tjek om de har det du søger ...

• #2   27. jun 2007 jamen ved ikke rigtig hva jeg søger.. så har brug for en go butik med masser a udstyr osv til fornuftige priser

• #3   27. jun 2007 Ja det er absolut en fin butik de har der nede......

Og så ligger Beate Uhse jo ved siden af smiley

• #4   27. jun 2007 De har nogle fede dragter! Har selv købt min dernede, og sparede en del! smiley
    Service er også i top!

• #5   27. jun 2007 Rigtig godt sted at "fordrive" noget tid - og udvalget er som i en større mc butik herhjemme - godt og du kan købe alt mulig forskellig.
    Nu har du jo ikke skrevet hvad du specielt går efter - men er det beklædning af den ene eller anden art til dig selv så er det rigtig godt. De har da også lidt til cyklen.. så jo jo tag du en tur derned....

• #6   27. jun 2007 Eller bestil herhjemmefra. Fra Flensborg butikken sender de gratis op til DK. Hvis du tager helt til Hamborg, så slå ind forbi Louis og Polo. Deres kluns er noget billigere end HG. Og Polo har det fedeste tøj, mindre konservativt end HG synes jeg.

Kommentér på:
Hein Gericke

Annonce