{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Biler der blinker i dine spejle - wtf {{forumTopicSubject}}

ok, så efter striben var "kollapset" trillede jeg lidt rundt på må og få med retningen hjem af - pludseligt ligger der en Porshe Carrera foran mig, så jeg triller op bag ved den da den holder for rødt..

Tøffer så videre et godt stykke vej da vi begge skal mod kbh N. lægger mig om på siden af den og efter det næste kryds trækker jeg fra ham - hvorefter han blinker vildt med sit lys af mig...
- så jeg tænker han vil et eller andet og sænker farten, så han kan køre op på siden af mig - han gør ingenting stirre bare fremaf...

Vi fortsætter så side om side et par kilometer, men da han ikke køre mere en 70 beslutter jeg mig for at give lidt gas.
Og endnu engang blinker han sine kraftige porshelygter af mig...
Jeg gætter så på han er ude på at køre ræs et bestemt sted så jeg følger efter ham et stykke tid, indtil han lægger sig i højre bane uden at blinke, for at snige sig rundt om hjørnet efter jeg er kørt lige ud.... :S


W.T.F. Hvad skal blink i ens spejl til for ??? Troede min baglygte var gået, men nej. Havde han bare ondt i røven over hans ½mio bil ikke ville kun give mig konkurrence i optræk ??
Jeg forstår intet - og jeg har stadig lysende pletter for øjnene efter hans fjernlys...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biler der blinker i dine spejle - wtf
Kommentér på:
Biler der blinker i dine spejle - wtf

Annonce