483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Omdysning ? Omdysning ?

Har lige fået min nye lydpotte med posten og kan jo næsten ikke vente med at få den sat på, men kan først få den dyset om d. 14 juni...
Nu er der så nogen der siger til mig at jeg sagtens kan sætte den på med det samme og så omdyse den senere...
Nogen der har erfaringer med det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omdysning ?
  • #1   24. maj 2004 Hvad er det for en potte du har købt, og hvad kostede den? Jeg har nemlig en kammi som har en ER5, og som gerne vil have en anden potte på.
    Mvh
    Martin

• #2   24. maj 2004 Du kan godt køre uden at omdyse den. På det punkt er en MC ikke nær så følsom som f.eks. en knallert!
    Du vil opleve at du har fået en "ny" mc... det er ikke til at beskrive den enorme forskel der er!
    Go fornøjelse!

Mvh. Jacob

• #3   25. maj 2004 Hej Martin
    Det er en GPR titanium potte købt ved SB Fiberdesign.
    Den fås også i carbon, alu og præget alu (ligner lidt carbon på afstand).
    Den jeg har købt koster 2960kr, men jeg fik rabat pga ventetid.

Tak for hjælpen til Martin også forresten.
    Jeg har ikke sat den på endnu, da min mekaniker mente der var risiko for at den ville få for lidt benzin og det er jo ikke ligefrem sundt for motoren.

• #4   28. maj 2004 Kim V -> Så vidt jeg kan forstå er det en Slip On potte/lyddæmper? Isåfald burde der ikke skulle dyses om da lyddæmperen ikke har noget at sige rent effektmæssigt! :=)

• #5   2. jun 2004 Du vil højst sandsynligt kunne rykke og evt. forbedre momentet ved at montere den, men jeg tror ikke der er noget forgjort i at montere den uden at omdyse med det samme!
    Jeg nåede da at køre 1500 km. med min slip on, uden omdysning, inden den mistede livet!

Mvh Jacob.

Kommentér på:
Omdysning ?

Annonce