{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

1. MC, hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg går og overvejer at finde mig en MC, jeg har lige fået kortet, og skal have noget at starte med. Men det er ret forvirende at finde ud af hvad man bør vælge syntes jeg, nogen der har et godt råd eller en idé til en MC..?
Jeg har tænkt på en Aprilia RS125, da jeg har kørt RS50 før, og har været glad for det, men jeg kender intet til MC'en..

\\Fischer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. MC, hvad skal jeg vælge?
  • #1   21. maj 2005 jeg er 18, den skal helst være en racer, jeg vil ofre ca. 20000-35000,-

  • #2   21. maj 2005 Hey har selv en rs 125... Og lad mig sige at den køre fantastisk... Virkelig god handling, lækkert på små snoede veje...
    Et lille minus er lyden, men det er ok...



  • #3   21. maj 2005 jeg selv har en tzr 125 som køre fantastisk de er ca. 10000 billigere end rs'en og næsten ligså hurtig. så gør det ikke så meget hvis man smadre den nu når den er så billig.




  • #4   21. maj 2005 Jeg har også en Rs 125, og jeg kan kun sige det samme.... de køre pis.... godt...

    Hvor er du fra ???


  • #5   21. maj 2005 jeg ville nok købe en gs500 hvis du vil have en all around mc... den er sq rimelig kvik, men ingen racer, og den er osse behagelig at køre lange ture på... jeg er i hvert fald glad for at jeg købte den som min første mc.

    kan dog godt savne lidt kræfter når jeg kører med andre, men den er droslet til lille-mc, så mon ikke det bliver lidt bedre når den får andre spjæld igen smiley


  • #6   22. maj 2005 Ja jeg ville også kigge på en GS 500E hvis jeg var dig Lars. Du kan sagtens få en vikelig pæn reel maskine med dit budget -og så er en GS'er meget mere allround og væsentligt nemmere at sælge end fx. en RS 125 ell TZR 125.
    Håber at du finder noget godt.
    Ps: jeg har en kammerat der vist nok skal til at sælge sin GS 500E fra 96' -du kan lige skrive en kommentar til mig hvis evt vil have hans nr.

    Ronny.


  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #7   23. maj 2005 Kender osse en der gerne vil sælge sin gs'er... mig! ;-P
    Tjek profilen smiley


Kommentér på:
1. MC, hvad skal jeg vælge?

Annonce