Svin mig bare til... {{forumTopicSubject}}
Til Charlotte og højst sandsynligt kæresten Michael:
inden I kommer med flere svine-indlæg her, som på dumpeprocent.dk, skal jeg lige berette lidt fakta... Jeg havde forudbestilte prøver til den 30/5, men køreprøvesektionen ville ikke give mig dem, fordi de egentlig var bestilt til et hold bilelever fra Tec Landtransport... Dette har aldrig tidligere været et problem... Jeg blev så vred på chefen i køreprøvesektionen, at han klagede til Tec, og nu har jeg så mistet mit job der (kun en oms på en halv mill årligt) Det er fakta... Jeg fortalte Jer, at I ville blive kontaktet mens jeg var på ferie, men I valgte at finde et andet sted... Dem som blev, blev kontaktet og fik kørekort den 30/5 og den 4/6 (I fik vist først den 6/6) ialt 9 elever - resten har fået efterfølgende...Også fakta... ja, min hjemmeside har været nede indtil i dag - firmaet, som hostede mine sider er forsvundet fra jorden overflade og jeg har måttet flytte til anden udbyder... Det har kostet en masse bøvl og ikke mindst en masse elever, da jeg ikke har været synlig på nettet i over en måned...
At I vælger at skifte skole i en periode, hvor jeg er på ferie, betyder da ikke, at I ikke får, hvad I betaler for... Jeg har aldrig haft en chance for at give Jer Jeres 2 sidste lektioner..!
I får det til at lyde, som om jeg er forbryder, bare fordi jeg holder ferie med familien - det er sgu for langt ude.!
Mine uheld med prøvesektionen og min hjemmeside koster mig en bondegård, men det tager jeg faktisk ikke så tungt - det der irriterer mig endnu mere er, at blive svinet på et forkert grundlag... Og så glemmer I iøvrigt lige en ting - I bestod vist både teori og praktik i første hug - så lidt positivt motiveret må I da være blevet...
Mange herinde kender mig, og vil skrive under på, at jeg altid giver en fair behandling...
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 239
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Men det jeg tror han skriver om er det her...
http://www.dumpeprocent.dk/koereskoler.asp?sid=2818
__________
Jakob
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.141
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 153 Svar: 1.056
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 28
Chris
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 7 Emner: 26 Svar: 218
Og meld dig så lige på et dansk aftenkursus - det sms sprog ligner kraftedme lort!
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.385
En lidt kryptisk tråd denne her :-S
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.385
(link fjernet)
Kender ikke køreskolen, Johnny S eller de 2 personer, der omtaler køreskolen negativt dog
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
_________
Jakob
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
Han skriver sms sprog - og du skirve grimt sprog. Hvad er værest.......
Kom nu lige ind i kampen KLAPHAT.
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 209
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.385
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Men jeg skal prøve at minimere antallet af indlæg jeg laver eller skriver i - alt andet ville jo være uforsvarligt, der kunne jo ske dig noget....
Jeg er glad for at høre, at du nu har det godt igen
________
Jakob
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 876
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
11 indlæg omkring hans køreskole - 9 stk med 5 stjerner og 2 stk med 1 stjerne - min første tanke, når jeg læser sådan noget er, de 2 er bare nogle mavesure personer..
Kender dog hverken Johnny eller de to personer...
___________
Jakob
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 84
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
Svin mig bare til...