1.062 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Børn & MC Børn & MC

Der har været en del emner i forum om børn og mc med den nye lovgiving. Jeg forstår dem der kører med deres børn under trygge forhold med hjelm, tøj etc. er utilfredse Derfor er det skæmmende når man hertil aften ser en klovn på tv øst der mener der er fuldt forsvarligt at kører med mindre børn bag på... Ham selv selv iført fin hel-læderdragt, handsker, hjælm etc af de rigtige mærker. Hvorefter han "monterer" sønnen (ca 6 år) bagpå iført fleece-trøje, jeans og gummistøvler. Udtaler det er meget "sikkert" og inviterer Lene Espersen på en prøvetur ?!. Skal hun så sidde i bikini ?!. Magen til klaphat, det er nok ikke med til at det fremover bliver nemmere for familier at nyde livet på 2 hjul. God (og tør) week-end til alle Bikere med et fornuftigt forhold til "safty first", moden kommer bagefter. Mikael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn & MC
  • #1   6. jul 2007 Mikael, jeg tænkte præcis det samme da jeg så barnets påklædning...

Rune

• #2   6. jul 2007 jeg vil altså ikke se lene espersen i bikini smiley

ja, båtnakker er der nok af

• #3   6. jul 2007 Fjern reglen om højden, og indføre en regel at børn/unge under 18 år skal være iført godkendt sikkerhedsudstyr. Hele molevitten, med hansker, hjelm, støvler, rygskjold, jakke, bukser.... minimums krav er at de kan nå fodhviler hvis ikke så skal de side i en børne stol.. Uden at være spændt fast..
    Mvh

• #4   6. jul 2007 det skulle være lovpligtigt at køre med fuld udstyr for ALLE

så sent som idag så jeg to båtnakker komme kørende ind på storetorv i århus med hjelmen siddende på tanken og jeans+almindelig hættetrøje

nu ikke for at være racistisk eller noget, men hver gang jeg har set en MC'ist køre uden hjelm, så har det være nydanskere eller hvad man nu kalder dem pænt

lige for the record..........så har jeg intet imod udlændinge.. har selv kammerater der er udlændinge, dem jeg har noget imod er dem som ikke opfører sig ordetligt og ødelægger det for dem som er flinke og rare

• #5   6. jul 2007 Igen de få der ødelægger det for de mange..

• #6   6. jul 2007 ja jeg så en med sin datter på .. omkring 10 år, bagpå igår. Begge parter iført sandaler og shorts! De overhalede mig og jeg kørte hurtigere end det jeg må...

folk burde dælme tænke sig om!!

Kommentér på:
Børn & MC

Annonce