{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.513 visninger | Oprettet:

Kineser cykler ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Emnet har sikkert være oppe før.
Kineser cykler ? Hvad er holdningen.

Min holdning, er flg.
En kollega har en (Regal Raptor 250'er).
Han laver ikke andet end at reklamere.
Det vi andre MCister på jobbet (næsten alle der har MCer i mit firma har været ude og glo og sparke dæk på hans MC) har kigget. En konstaterede at alle bolte/møtrikker var skruet på uden spændeskiver.
En konstaterede at den var umalet/ugrundet under tanken. En konsterede at dens chrome var ved at skalle (den er 7 mdr gammel).

Min endelige holdning er den gammelkendte.
Pris og kvalitet hænger altså unægteligt sammen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kineser cykler ?
  • #1   9. jul 2007 Enig.. Derfor kører jeg HONDA..

  • #2   9. jul 2007 ja det er rigtig nok og emnet har været oppe flere gange men den bliver nok ikke bedre af det he he

  • #3   9. jul 2007 Nej.
    Men mange kigger jo pris.
    Folk i min alder (og ældre) husker jo nok tilbage i 80'erne....hvis jeg hvisker Skoda 120A ?


  • #4   9. jul 2007 Hekto> Tror også du berører noget centralt...netop pris kontra/kvali.

    Min bekymring er sikkerheden i dem...?
    Men ok...de kan dårligt overhale en Scooter 45 (de fleste af dem).


  • #5   9. jul 2007 Det er og bliver noget kineser knald. Selv om en Regal raptor skulle være noget af det bedste, er det ikke engang tæt på den kvalitet da japanerne startede med at lave motocykler.

    Alt hvad der kommer fra Kina er og bliver skrammel. Men jeg tror at hvis Korea begyndte at lave motorcykler, så ville de hurtig lære lektien i at lave gode kvalitets MC'er. Ting fra Kina er og bliver baseret på billige, store og kopi produktioner.

    Det eneste din kollega "Desværre" kan prale med, er at han har købt en MC der er meget meget billigere, end så mange andre mærker.


  • #6   9. jul 2007 Brian A ; hov hov du!! jeg har engang engang haft sådan en skoda. HOLD KÆFT NOGET LORT!!!! smiley

    Hvad angår kinøjserne er der jo også nogle der har ell. har haft nogle der bare har kørt uden probs.
    Det virker næsten som om at det er enten eller med de små kinøjsere


  • #7   9. jul 2007 kenneth> måske fordi de ikke er ROBOT lavet...at der rent faktisk er blod, sved og ære på de små maskiner..


  • #8   9. jul 2007 Brian A : Tjaa måske. jeg har ihvetfald intet problem med dem. Hvad folk vælger at købe/køre på er op til dem. Min holdning er at hvis man er glad for det man har er det vel ok!



  • #9   9. jul 2007 kenneth> Er faktisk helt enig. Glæden ved en MC er global..om man kører 80-90 (som jeg ofte gør.undgår motorveje), eller man kører 180....

  • #10   10. jul 2007 Brian A : Nemlig!!

    Mette N : Kan godt forstå hvis du bliver lidt træt af kun at høre dårligt om dem. Det er sgu da aldrig sjovt når man har købt noget man selv er glad for, og det hele tiden bliver svinet til.


  • #11   10. jul 2007 NO FUCKING WAY... aldrig kineser mc.. det er det arveste lort. husk lige at der er lagt 2 gange cyklens pris på i afgift.. og de koster stadig ingenting.

    Det burde da være nok til at få folk til at holde sig væk.

    desværre er der mange der tror at de sparer penge ved at købe billigt.. de kommer til at bruge en masse penge, og spildt tid på reklamationer og reperationer.


  • jimmy f
    jimmy f Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 9
    #12   10. jul 2007 ikke helt korrekt - de er faktisk så billige at de går mere eller mindre fri af afgift. de første ca. 9500 er afgiftsfritaget så der er ikke meget afgift

  • #13   10. jul 2007 sorry til dem der har en kineser.. jeg er ikke ude efter jer smiley

    og til Mette N :
    Hehe,,. harley er ikke den bedste sammenligning.. de har også haft store problemer med at lave rigtige motorcykler. smiley

    (sådan.. så lykkedes det mig vidst at få pisset på alle kinser ejere og alle Harley ejere hehe )


  • #14   10. jul 2007 Altså...hvor tit har jeg ikke passeret HD ejere...holdene inde langs siden ???


  • #15   10. jul 2007 Nej, og du dømte ikke mig Mette.
    Selv om jeg har en "special" MC....og det er jeg dig dybt taknemmelig for.
    Kan lide min MC....selv om den er...speciel..og ikke koster 130.000 kr



  • #16   10. jul 2007 Mette N : Håber jeg sgu ikke der kommer. Har nemlig lige købt et røvbilligt sæt i føtex smiley




  • #17   10. jul 2007 køb en scooter...det koster det samme....så undgår du "fejl i chromen" osv osv osv....

  • #18   10. jul 2007 Mette> Du kan ikke stikke mit køb af dragt alligevel hehe

  • #19   10. jul 2007 V.B> men fanme svært at køre en scooter på motorvejen uden at føle sig som en idiot ?

  • #20   10. jul 2007 (og hold da kæft jeg er træt af scootere....)

  • #21   10. jul 2007 Waaassss..... hvad snakker du om.... smiley

    det er sku mega sjovt at køre scooter (eller scooter MC) + du kan tune sådan en, og ja uden at den går i stykker, og man kan sagtens køre på motorvejen med sådan en.....som om en kineser render mere på toppen end en scooter MC???


  • #22   10. jul 2007 -jeg mener det bare som et bidrag til når du snakker "kvalitet vs pris"....for det er ikke ret tit at en scooter går i stykker, selv hvis man "tuner" den, og det bliver lavet ordentligt. Der er jo ikke ret meget der ska skiftes så end sliddelene, og så olie på når lampen lyser...... lidt benzin er også godt hvis man vil ud og køre smiley

  • #23   10. jul 2007 Har mødt de der..tunede scootere...
    Bremse skiver de seriøst mener de kan bremse med ?
    Der er en grund til MCere har skiver der er..lidt store...det er fordi de gerne vil bremse....
    Der er en grund tl vi har det der Terminator tøj på..det er fordi vi rent faktisk mener, at hvis vi falder af, vil vi gerne hjem til vores familier igen.
    Og vi VIL helst gerne undgå tunede scootere..som forsøger at køre træk med os...i den tro de rent faktisk er meget hurtigere end os.....vi er ligeglade...vi synes stadig i er scootere...


  • #24   10. jul 2007 hvad snakker du om?
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3047
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4619

    de er da rigtige gode, og jo de kan bremse... og hvem siger at man ikke har sit læder eller condura på når man er ude og køre?

    der er da lige så mange som kun kører med mc jakke på deres 1000ccm super-dræbere.....

    og det med at de forsøger at køre træk med "os"....det gør vi jo også med hinanden smiley


  • #25   10. jul 2007 min nabo har sådan en 110....som der nok er pillet lidt ved... den er bare hurtig, og sjov...og så er det tip top kvalitet... tro det eller ej...

  • #26   10. jul 2007 LOL.... lige et sidespor.... prøv lige at klikke på det sidste link, altså til PGO 150ccm og læs mandens historie hvorfor og hvordan hans PGO blev totalskadet...... nøøøj...... smiley

  • #28   10. jul 2007 så fik mikkel slået en knude på den smiley

  • #29   10. jul 2007 Hvad er meningen med emnet. ???

    Man får hvad man betaler for det kan vel ikke overraske nogen.
    Sammanligningen kinesercykel til 17000 kr med en japaner til 170000 kr er det ikke lidt latterligt - efter min mening.
    Hvis jeg skulle købe sådan en kineser til at flintre på arbejde påhverdag - bedre en en scooter i mine øjne -

    ville jeg splitte den ad når jeg fik den hjem - male den under tanken selv - skifte skruer bolte efter man nu mener der skulle udskiftes af hensyn til rust osv . sprøjte lidt pava rustbeskytter i samlinger på svejsinger osv - og hvad man ellers kan finde på for at forbedre holdbarheden - for det er jo der de springer noget over - kineserene.

    Så vil jeg tro man køre problemfrit de næste 25-30 000
    km - kun med almen vedligeholdelse

    Så det er vel egentlig billige kilometer stadigvæk eller hvad. kontra en ulovlig scooter med politiet i røven -
    som ide fleste tilfælde osse er noget lort der ruster.
    --------------------------------------------------------------------

    Mht. japanernes kvalitet ka jeg altså sagtens huske Suzukier umalet under tanken og Kawasakier med nylonbøsninger i bagsvingerne - der var bedre til at køre i rundkreds end ligeud efter et stykke tid - så sammenligningen kineser nu japaner før skulle være bedre ved jeg ikke.
    --------------------------------------------------------------------

    Foriøvrigt ka man få Yamaha 125 - lavet i Kina - om den er bedre end de andre kinesere tror jeg ikke.-
    -------------------------------------------------------------------


    Der hvor jeg vil hen er at jeg synes diskusionen er lidt latterlig - man ved sgu da det ikke er en BMW til 250.000 kr man får - når man går ud og køber en billig cykel til 17000 kr. - .


  • #30   10. jul 2007 Nu er det jo engeng sådan, at man ikke kan bruge penge man ikke har, og at dem man har desværre kun kan bruges en gang. I det heftige forbrugersamfund vi lever i er det svært at opnå varig glæde ved noget - det kan altid fåes større og bedre og måske endda billigere...
    Jeg køber altid den kvalitet jeg opfatter som bedst - og skifter fandme ikke tingene ud før de er ved at falde fra hinanden ! Det er billigst i længden og jeg har en gen-fejl : Jeg hader at shoppe !!!


  • #31   10. jul 2007 Tommel op for dit indlæg Mikkel---- en skam jeg ikke fik skrevet det selv.

    Det meste ligner snobberi - og det kan man ikke bruge til noget.


  • #32   10. jul 2007 Det var dog det mest tåbelige indlæg der længe har været på MCG....
    Ok, pris og kvalitet hænger sammen, hvor må det dog være trist at vide for dem der har købt sig en GSX750f i år for 90.000,- for den er 115.000,- dårligere end en VFR800....
    Og dem med GSXR600 kan også have udsigt til mange dage på værksted og rustne bolte, for den er jo 40.000,- dårligere end CBR600rr...

    Motor og Touring-Nyt har haft en Raptor 250-9B til test. MC'en var 1 år gammel, og de fandt ingen rust eller anløbet crom, så måske har pasningen også noget at sige??... Hvis man ikke passer sin GS500e/f er den også rustet op på 3-4 år, og de har heller ikke for god behandling på undersiden af tanken, så jo, de kinesiske MC'er har da i den grad opnået japaner kvalitet...

    Og til Peter S: Nej der er ikke 180% afgift på de billige kineser. Kun 105% af det der koster mellem 9500 og 15.000,. og 180% af prisen over de 15.000,-


  • #33   10. jul 2007 mmmm smiley Sjovt indlæg... jo jeg tror at pris og kvalitet hænger sammen, men jeg synes egentlig alligevel at det er imponerende og samtidig lidt skræmmende at man kan få en mc til de priser kineserne præsterer...

    Jeg forstår godt at mange vælger en kineser i stedet for ingen MC at have. Respekt om det - det er fedt at køre mc, længere er den ikke...

    Sikerhedsmæssigt tror jeg ikke at de er en skid dårligere end mange af de gamle 60'er, 70'er, 80'er maskiner der kører rundt omkring. Selvfølgelig kan kineserne ikke bremse som en moderne sportsmaskine, men den udbremser med sikkerhed den Harley en af mine bekendte triller rundt på...

    Raptoren skulle vist være den bedste kineser, og hvis vi giver kineserne 5 år mere så tror jeg at de har rigtig gode cykler på vej. Så jeg tør ikke sige at jeg aldrig kommer til at køre kineser... hvem ved? måske gør jeg en dag... det bliver bare ikke foreløbig, hvilket også hænger sammen med samfundsstrukturen derude...

    Ikke for at lyde hellig, men jeg finder deres arbejdsvilkår og behandling af befolkningen fuldstændig afskyelig... så rent moralsk prøver jeg at vige uden om kinesiske varer generelt... men det er bestemt ikke nemt i vores globaliserede verden. Der står fx. Made in China på min officielle Ducati kasket og min Apple Macintosh computer bare for at nævne nogle få... smiley

    /Anna


  • #34   10. jul 2007 Anna: Du har jo ret. Grunden til vi kan få vores varer så billigt (hvad enten det er motorcyklen eller Apple computeren), er jo fordi løn- og arbeds vilkårene er det lavere/anderledes end dem vi kender til i DK. Men der findes jo industri i kina, hvor de ansatte har ordnet forhold, men det er bare svært at gennemskue.

    Mht. Regal Raptor, så er det jo noget af det bedre, De har en 350'er på programmet (desværre ikke i danmark), Spyderen er udviklet af en tidligere HD ansat og der er en 800ccm maskine på vej, engang i fremtiden.

    For egentlig at svare på første spørgsmål, så er min holdning flg:
    Det er ligeså meget en motorcykel, som enhver anden. Det er ligegyldigt om motorcyklen er af scooter-typen, er på 90ccm eller en af de mange andre som vi kører på.
    Man er heller ikke mindre motorcykelist fordi man har bestemt sig for, at ens første mc kun skal have en nypris på 10-15.000,-
    Min holdning til dem der ser ned på kinesere, og kørerne af dem er flg:
    Få dog næsen ned fra skyerne. En kineser MC er et bedre køb til prisen end mange af de japanske motorcyker....

    /
    Jesper


  • #35   10. jul 2007 Og lige mht. sikkerheden på de kinesiske MC'er, så bunder det i de dæk de er monteret med fra fabrikken. De er med en hård compound. SKift dem til et kvalitetsmærke, og der er ingen forskel på dem og en GZ250 Marauder.

  • #36   10. jul 2007 Hekto: Ikke korrekt. Du har råd til en større is når du kører kinøjser ;o)

  • #37   10. jul 2007 Mht sikkerhed, så var min CX'er fra 1980 (samme prisklasse som de dyrere kinøjserchoppere) bestemt ikke god til at bremse. Man skulle nærmest bruge begge hænder på forbremsen, før den bare begyndte at bremse nogenlunde. Flere test har kritiseret mange af kinesernes bremser, men som Jesper også skriver, så betyder det rette dækvalg rigtigt meget.
    Til den pris er der selvfølgelig ikke Brembo bremser og Pilot Power dæk. Med få forbedringer kan man gøre meget for sikkerheden.


  • #38   10. jul 2007 Jeppe: CX'eren var bestemt ikke i prisklasse svarende til de dyreste kinøjsere. For de samme penge dengang, kunne man få et fartmonster som f.eks Z650 eller lign. og bremser levede skam også op til dagens standard.

  • #39   10. jul 2007 Alle de Japanske motorcykel fabrikker får fremstillet deres reservedele i Kina. Hvor efter at cyklerne bliver samlet i Japan. Nogle får dem enda også samlet i Kina. Som f.eks. Yamaha CBR 125.
    Så man kan ikke sige at det der er fremstillet i Kina er noget lort. Der er på de forskellige fabrikker stor forskel på kvalitets kontrollen. Så at have en fordom at alt hvad der er fremstillet i Kina er noget lort er fuldtsændig useriøst.
    Der findes idag næsten ingen elektronik som ikke er fremstillet i Kina.


  • #40   10. jul 2007 -Jesper
    Nu sammenlignede jeg ikke med dengang, men cx'erens bremseevner med bremsestandarden i dag og der halter den langt efter.
    Men du har ret i, at CX'eren dengang var en ikke helt billigt motorcykel. Den blev dog også hyldet for en fantastisk motor og et højt teknologisk niveau (vi snakker 4 ventiler pr. cylindrer, vandkøling, kardantræk).


  • #41   10. jul 2007 Det er da muligt at finishen på en Kina-MC ikke kan hamle op med Honda og BMW .... (* toungue in cheek *)

    Men alt i alt har jeg haft færre problemer med mine to Kina-cykler (Geely og Haojin), end jeg havde med mine to - brugte - japsere (Honda og Yamaha) . Og jeg har aldrig haft så få udgifer ved at køre mc som nu... smiley


  • #42   10. jul 2007 Jeg synes det her bærer præg af en holdning i retning af: "Man skal købe en cykel, der er lige så dyr som den vi andre hanr købt!"

    Er det mon fordi man ærgrere sig over alle de grunker man har brugt???

    For en begynder, kan man simpelthen ikke finde noget økonomisk bedre end en ny kineser!!! Det være sig pris, garanti, afskrivning og forsikring. For f....... selv hvis man får en rigtig mandagsmodel (og det kan alle MC-producenter lave) kan man smide den væk og købe en ny billigere end man kan reparere ret meget på en jaoaner, tysker eller amerikaner!!!!!

    Hvad angår bremseegenskaber -så tror jeg førerens mentale forståelse er langt vigtigere end maskinens formåen!!

    Jeg ved jeg støder nogen nu, men selv verdens bedste racerkørerer på deres optimerede maskiner bremser dårligere end urutinerede fru Hansen i sin LUPO med ABS!

    De kinesiske maskiner er typegodkendte!!! Dvs de er accepteret af myndighederne som sikre!

    Når jeg ikke selv har købt sådan en, er det fordi de endnu har for lidt ydelse - jeg vil gerne have noget drejningsmoment med lidt volumen bag.

    Yes - Kinaknallerterne er ikke højeste teknologiske stade, men de koster heller ikke meget. Det er ogso muligt de blanke dele ruster, men det gør de på alle MC-er, der ikke bliver holdt!

    For en begynder, der bare vil prøve om det er sjovt at have sådan MC til at snurre mellem lårene er de da absolut anbefalelsesværdige.


  • #43   10. jul 2007 Hekto: det her med at købe en af de rigtig bilige, indregistrere den, tegne ansvarsforsikring, har jeg lige lavet et løst sjus over. Den anciennitet du optjener ift til præmien på en dyrere cykel, financierer næst hele afskrivningen på en cykel over tre år. Altså en kinacykel!!!!

  • #44   10. jul 2007 Hej alle
    10000,00 kr for en honda 250 klon, så kan man leve med at skulle skifte boltene ud med rustfri bolte med låsemøtrik, sadlen var lidt hård i starten indtil jeg fandt ud af er der var 40000,00 kr i min baglomme,,,det må have været besparelsen,,min kører frisk til i optrækket og klarer nemt 135 kmt,,,og så jer jeg bedre ud på en kineserMC end på en teenage plasticdims (scooter), den lyder som en 250 skal lyde hverken mere eller mindre,,,så drenge slug kamelerne betal jeres afdrag, imens vi andre nyder at have sparet en masse penge


  • #45   10. jul 2007 Alle nationale som internationale kvalitets systemer bygger på definetionen: "Kvalitet er forholdet mellem det specificerede og det leverede" -Længere er den såmænd ikke. Problemet er bare at der fra fabrikkernes side ikke oplyses hvilke specifikationskrav der er fremstillet efter, hvad angår tolerencer, overfladebehandling og alt andet som er afgørende for levetid og driftsikkerhed. -Men hva'.. Det er der heller ikke en promille af os som vil kunne sætte os ind i.
    Lige med hensyn til "kinarullerne" er jeg sikker på at man får rigtig meget for pengene, hvis man behandler dem efter det de er...

    -Frank. (Snart klar til Skagen.)


  • #47   11. jul 2007 Lige lidt oplysning omkring bolte og korosion.
    Når man bruger boldte, møtriker og blokke af forskellig materiale skal man lige oveveje hvad man sætter sammen.
    For at korosion kan finde sted skal der være en elektrolyt f.eks. vand. Hvis boldten eller møtrikken altid er et tørt sted er der ingen grund til at tage hensyn til korosion. Og sådan et sted er jo nok ikke til at finde på en motorcykel!
    Når man sammensætter forskellige materialer vil det altid være det materiale der rangerer lavest der koroderer. Med andre ord. Sammensættes alu med rustfri vil aluminiumen korodere først. Og det er jo tras hvis det er ens motorblok. Det bedste man kan bruge i aluminium er galvaniserede boldte. Da det her vil være zink galvaniseringen der koroderer først. På rigtig mange motorcykler bruges der forcromede boldte. Som dog kun indeholder meget lidt crom med derimod en masse nikkel. Desvære er det sådan at med disse boldte vil aluminiumen også korodere før boldten. Så hvis alu blokken skal bevare sin skønhed vil det være en fordel at anvende galvaniserede boldte. De er dog ikke helt så kønne.


  • #48   11. jul 2007 Et lille fif smiley

    En gang molykotefedt på gevindet inden man skruer boltene i - Bruger det altid selv .
    Problemer med korosion og adskilelse har efter min erfaring vist sig at være ikke eksisterende senerehen.


  • john j
    john j Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #49   12. jul 2007 Jamen Jamen !!
    Jeg vil da også hellere køre Intruder M1800R K7 end min Jinlun, ligesom jeg også hellere vil køre i Ferrari end i min gl CXer


  • #50   12. jul 2007 Før jeg fik pappet købte jeg en lille raptorknallert.

    Den var imo det arveste lort. Mine forventninger til den var ikke store, men jeg ville give den en chance. Hvis den havde været god, havde jeg måske købt en raptor MC.

    Den gik død efter jeg havde kørt på den en uge. Forhandleren hentede den og kiggede på den, men kunne ikke finde fejl, pludselig kørte den dog igen. Men da jeg fik den tilbage fra forhandleren, havde han ridset udstødningen, fordi han ikke havde sat kickstarteren ordentligt på. Jeg måtte virkelig diskutere med ham for at få ham til at give mig en ny udstødning.
    Nå men den gik død igen et par uger efter og så røg den igen til forhandleren. Der stod den i fem uger, fordi han ventede på reservedele.
    Jeg havde fået nok og bad ham købe den tilbage. Det gjorde han og jeg tabte nogle tusind på det. Men det var gode lærepenge, for jeg ville aldrig nogensinde købe en kineser, og jeg vil aldrig aldrig aldrig nogensinde handle med Steenløse Scootercenter igen!


  • #51   12. jul 2007 Thomas: Var det sådan en har: http://bikedanmark.dk/455.htm
    De sælges også af andre med navnet raptor, men slet ikke af samme kvalitet som motorcylerne med samme navn.


  • #52   12. jul 2007 Niks det var denne:

    (link fjernet)



  • #53   12. jul 2007 (-: 2 sider af samme sag smiley


  • #54   12. jul 2007 En af mine kunder købte sådan en kineser ting fra ny, gearkassen gik i stykker på vej hjem han har max 25 km hjem????????????????????????????

  • #55   12. jul 2007
    Kim N: Et godt agument.
    Skulle jeg købe en kina-cykel ville jeg også bare selv sætte rustfri skiver og bolte på osv. Lidt rustbeskytter, osv. Når den skulle have nye dæk. så give det lidt mere og få nogle ordenlige - og ikke de møj dæk der sidder på.

    Jeg synes heller ikke det er fair at sammenligne en cykel til få kilo med en til 100000 kr eller mere.


    Og til Brian A og Peter S: I ved jo ikke bedre. Så man kan kun have ondt af jer.
    Mit moto: Red en ven fra at køre suzuki. (japanernes kina-cykel)

    Undskyld Knud. :O)


  • #56   12. jul 2007 Min kineser er nu over 2 år gammel og den har ingen rust overhovedet. Den starter og kører som da den var ny. Jeg er sgu glad for at jeg ikke tog imod de råd jeg fik om at købe en 10 år gammel brugt Japaner istedet. Sådan en ville iøvrigt også have kostet væsentlig mere.

    Jeg regner med at den holder mindst 10 år. Indtil videre er der ikke noget som tyder på det ikke skulle kunne lade sig gøre.


  • #57   12. jul 2007 Hvad er der galt med suzuki???

    smiley


  • #58   12. jul 2007 Jesper P: Mener du at Mcerne af samme navn er bedre?Såvidt jeg kan se er det kun kubikstørrelsen der skiller de to ad.

    (link fjernet)

    Og til jer der kører kineser: Hvis I er glade for jeres maskiner, så er det sgu da cool. smiley


  • Stefan N
    Stefan N Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #59   12. jul 2007 Tonny B

    Min x-firma købte en scania R500.. motoren gik efter 2500 km.. ja kun 2500.... DET KAN SKE FOR ENHVER MASKINE MESTER


Kommentér på:
Kineser cykler ?

Annonce