1.253 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Prøveplader - hjælp! Prøveplader - hjælp!
Hej MCG,
Jeg skal forhåbentlig ud og kigge på motorcykel imorgen, men den er uden afgift. Jeg har desværre kun lille mc-kort, så motorcyklen er lige pt. for stor til mig, derfor tager jeg en prøvekøre med derop, problemet er så... prøveplader. Hvor her i Århus kan jeg tage hen og hente sådanne nogen? - og har jeg med min lille lab papir af et kørekort og et stel nr. på cyklen overhovedet mulighed for at låne dem, når det nu ikke er mig der kommer til at prøvekøre den?
På forhånd tak for svarende,
/Daniel
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 161
/mvh
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 34
Håber det for dig, at det lige så nemt som Jan skriver. Fik min toldsynet idag, og sendte kæresten på motorkontoret igår for at få prøvenummerplader på. Men der skulle en fuldmagt(og se kørerkort+ reg-attest) til for at de ville udleverer pladerne. Mv Jan
maj 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 161
Det lyder meget mystisk !
Jeg skulle da godt nok fremvise mit pap, og udfylde et stykke papir som man jo skal. Udover det spurte de ikke til noget som helst. Det tog vel 3min og så havde jeg mine prøveplader. No problem.
/mvh
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 34
Bemærk at jeg ikke var motorkontoret, men kæresten. Det var jo mig der skulle kører den til toldsynet, og som jeg skriver i Næstved ville de se reg-attesten for mc én for at udleveren dem.Vh Jan Ps Men de(A-plus dog ikke I NÆSTVED) var sku flinke ved mit toldsyn. Under middel ,-)
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
Man behøver ikke vise kørekort. Det kan også være pas. Bare det er billed legitimation.
Og jeg behøvede ikke registrerings attest. skulle bare have stel nummeret som jeg så kunne skrive ned på sedlen.
Prøveplader - hjælp!