{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servicebog
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   7. jan 2019 Jeg er personligt ligeglad med stempler, men en eller anden form for bevis skal der være, som f.eks kvitteringer på de ting der er købt ind til det.

    Påstår sælger der er serviceret ordentligt, så skal det kunne bevises - ellers skal prisen ned for at tage højde for manglende service.

    Jeg laver selv ALT på mine Enduro cykler, og der sender jeg mig selv en SMS på dagen, så der kan jeg påvise dato og hvad der er lavet, med timetællerens stand på også.


  • #2   7. jan 2019 Jeg servicerer selv. Og nu da jeg har købt et par nogenlunde dyre motorcykler, så skriver jeg ned hvad og hvornår smiley

  • #3   7. jan 2019 Ikke noget vigtigt for mig. Da alle sammen har været over 10 år har ikke gemt noget som helst for det Jeg har fået lavet.

  • #4   7. jan 2019 I kroner og ører kan det sikkert have en eller anden værdi (hvor meget aner jeg ikke) - men selve stemplet fortæller så ikke ret meget om selve kvaliteten af arbejdet.

    Jeg skriver også alt ned jeg selv laver. Ikke dermed på nogen måde sagt, at mit arbejde er bedre end en professionel smiley


  • #6   7. jan 2019 Jeg gemmer alt dok fra indkøbte dele og er det en stor tur med motor tager jeg billeder som dok, hvis det skal sælges.

  • #7   7. jan 2019 Jeg har købt helt ny mc og jeg gemmer alt og får alt skrevet ned, på den måde er alt dokumenteret og der kan redegøres for hvad og hvornår der er gjort de forskellige ting på maskinen ..

Kommentér på:
Servicebog

Annonce