{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

bjarke p
bjarke p
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Gigt?!... {{forumTopicSubject}}

Ja, undskyld overskriften, men anede ik lige hvordan jeg skulle skrue den sammen på grund af spørgsmålet.

Men ja, jeg har vil snart gerne til at tage MC kort, men har været SÅ fanden uheldig at ha få konstateret kronisk led-gigt i min fødder og knæ, og så er man kun 20 , fedt ik? :S ... nå.. men altså, vil høre om der er andre her inde med erfaringer om at køre på mc, og ha gigt, kunne jo godt forstille mig det ik lige var SÅ rart for kroppen, men ja.. har jo aldrig kørt på en mc, så ville bare høre om nogle erfaringer på det område smiley .. det skal siges min knæ ik rigtig er mærket af det, men det kan bluse op! ..

Håber der er nogle som måske kan svare lidt på det her lidt tricky spørgsmål smiley eller ihvertfald give nogle gode råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gigt?!...
  • #1   14. jul 2007 hej
    jeg har slidgitg i mine hænder bare jeg søger for at holde dem varme er det ikke noget problem håber det lykkes for dig

• bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

#3   14. jul 2007 Okay... Jamen, det da rart med lidt svar smiley ... tak smiley
    det netop lidt svært at sige hvor meget min knæ vil "lide" endnu, for har først lige fået det af vide her for en måneds tid, så det rent venteleg... såå , kan jo ligeså godt tage forhøre mig nu! ... håber jo aller mest det ik er SÅ slemt, så jeg kan få lov til at få mig en racer, men igen.. venteleg... smiley

• #4   14. jul 2007 Hvilken form for gigt er det? Der er jo mange forskellige typer?

• bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

#5   14. jul 2007 Har bare fået kronisk led-gigt af vide, og ved at jeg nok kommer til at tage piller resten af livet...

• #6   14. jul 2007 Hej - Jeg lider af psoriasis gigt, selv om det gør lidt ondt, nyder jeg at køre på mc, jeg har calgt en Yamaha Virago for ikke at laste specielt mine håndled og arme'

• #7   14. jul 2007 Jeg har ikke gigt, men har ingen sammen hold i mine knæ så i mine knæ går det knogle mod knogle og det giver nogle problemer når jeg kører MC men som de andre siger så at holde "problem delene" varme det hjælper meget.. overvej/prøv en del mc'er før du springer ud i og købe en.. både choppere street og racer cykler jo flere jo bedre..

• #8   14. jul 2007 Det er formentlig en go ide. at få noget cruiserpræget af hensyn til dine knæ, så er de ikke bøjet så skarpt, og dermed bliver de ikke så kolde.

I og med du har smerter i bentøjet, skal du også helst have noget, der er så lavt, at du uden videre kan lade fødderne falde ned på jorden.

Jeg har selv døjet meget stærkt med slidgigt i begge hofter, og det blev helt afgørende for mit valg af nuværende MC.

Siden har jeg får nye "reservedele" og kunne i princippet køre på de fleste cykler, men er blevet glad for den jeg har.

• #10   14. jul 2007 Mine fingre er så gigtplagede at de ligner en krageklo, men det går fint at køre Drag Star, bare gashånden kan få et hvil i ny og næ.

Så bare kom igang.....

Kommentér på:
Gigt?!...

Annonce