Gigt?!... {{forumTopicSubject}}
Ja, undskyld overskriften, men anede ik lige hvordan jeg skulle skrue den sammen på grund af spørgsmålet.
Men ja, jeg har vil snart gerne til at tage MC kort, men har været SÅ fanden uheldig at ha få konstateret kronisk led-gigt i min fødder og knæ, og så er man kun 20 , fedt ik? :S ... nå.. men altså, vil høre om der er andre her inde med erfaringer om at køre på mc, og ha gigt, kunne jo godt forstille mig det ik lige var SÅ rart for kroppen, men ja.. har jo aldrig kørt på en mc, så ville bare høre om nogle erfaringer på det område
.. det skal siges min knæ ik rigtig er mærket af det, men det kan bluse op! ..
Håber der er nogle som måske kan svare lidt på det her lidt tricky spørgsmål
eller ihvertfald give nogle gode råd.
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 62 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 232
jeg har slidgitg i mine hænder bare jeg søger for at holde dem varme er det ikke noget problem håber det lykkes for dig
feb 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
det netop lidt svært at sige hvor meget min knæ vil "lide" endnu, for har først lige fået det af vide her for en måneds tid, så det rent venteleg... såå , kan jo ligeså godt tage forhøre mig nu! ... håber jo aller mest det ik er SÅ slemt, så jeg kan få lov til at få mig en racer, men igen.. venteleg...
apr 2007
Følger: 24 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
feb 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 33
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 76 Svar: 697
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
I og med du har smerter i bentøjet, skal du også helst have noget, der er så lavt, at du uden videre kan lade fødderne falde ned på jorden.
Jeg har selv døjet meget stærkt med slidgigt i begge hofter, og det blev helt afgørende for mit valg af nuværende MC.
Siden har jeg får nye "reservedele" og kunne i princippet køre på de fleste cykler, men er blevet glad for den jeg har.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 118
Så bare kom igang.....
Gigt?!...