2.555 visninger
|
Oprettet:
Spraymale om vinteren? {{forumTopicSubject}}
Hej, har lige et hurtigt spørgsmål som jeg tænkte i nok vil kunne svare mig på. Jeg vil nemlig gerne vide om det er muligt at spraymale nogle plastikskjolde her om vinteren? Selvfølgelig hvis jeg tager tingene med ind i varmen bagefter for at tørre.
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.309
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jan 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 58
Det nytter heller ikke, at varme spraymalingen op inden man maler, hvis man maler i et koldt lokale (eller udendørs). Den støvfine maling vil bliver nedkølet med det samme den forlader dysen og derfor være for kold når den rammer emnet. Resultatet kan derfor danne bobler eller skjolder.
Taler desværre af egen erfaring. Brug kun spraymaling hvis alt er ved den temperatur, som er noteret på spraydåsens brugsvejledning.
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 35 Emner: 46 Svar: 266
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.309
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 491 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 917
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 35 Emner: 46 Svar: 266
mar 2015
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 230
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 491 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
Spraymale om vinteren?