Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syning/brodering af rygmærker.
  • #1   17. jul 2007 Lige med på en lytter.

• #2   17. jul 2007 Jeg kan ikke lade være med at grine lidt når folk tror at deres rygmærke skal godkendes, nu er de andre klubber jo ikke en møndighed som skal afgøre hvad andre skal gøre eller ej, men man skal jo tænke meget over om hvordan det ser ud så man ikke støder andre klubber for det ville sikkert godt kunne give problemer, ang. bridering det er noget www.bwrgruppen.dk gør noget i og de trykker også og meget mere, men brodering er bestemt ikke billigt men kommer meget an på størrelse farver og antal.

• #3   17. jul 2007 møndighed = myndighed

• #4   17. jul 2007 hehe... det er humor det der jesper smiley

• #5   17. jul 2007 Jeg ved at AnnBro som også laver sadler også broderer rygmærker se hende hjemmeside evt..... http://www.annbro.dk/ se under produkter og rygmærker... GL & HF

• #6   17. jul 2007 Vi er en lille nystartet klub, som ikke skal tages alt for alvorligt. Det er ren fis og ballade, og ikke noget med klubhus og dyre kontigenter.
    Tvivler på der er nogen der får ondt i røven over os mærke. Det er tegnet og færdiggjort, så det forbliver som det er. Klubens navn er Bad Mocca, og mærket ser i nok engang, når det er kommet i produktion...

• #7   17. jul 2007 se i hellere og få godkendt jeres rygmærke, farver og form etc. inden i laver et.. det ville være dumt at skulle lave det om.

• #8   17. jul 2007 Hvem i alverden skulle man hendvende sig til for at få det godkendt??? Synes det lyder lidt tåbeligt...

Troede det var et frit land vi levede i, det er jo snart en halv muhamed krise for at lave et rygmærke!

• #9   17. jul 2007 Kunne evt være for mange der har set filmen biker boyz. smiley Der skal rygmærke og klubben godkendes.

• #10   17. jul 2007 Det klubmærke vi har, er nu ikke sendt til godkendelse, og bliver det skam heller ikke. Det gik da fint ved Scandinavian Bikemeet hvor der var masser af repræsentanter fra begge "farlige" klubber...

• #11   17. jul 2007 Syntes også det hele lyder lidt spøjst!

• #12   17. jul 2007 mener i at rockerne vil komme og sige at i ikke må have et federe rygmærke end deres?

- Tror sq ikke det er noget de gider bøvle med så længe i ikke kalder jer det samme som dem smiley

• #13   18. jul 2007 Haha, godkendelse...Den var god smiley

Måske skulle man også spørge om godkendelse, hver gang man skal ud og køre? lol

• #14   18. jul 2007 Skal vi ikke bare konstatere at en del klubber gennem årene har haft nogen ret triste resultater ud af at gøre som de ville, bevidst eller ubevidst.

• #15   18. jul 2007 Klaus:

Korrekt.

det er jo en slags "copyright" , så i og med at klubben/mærket bliver godkendt ved "biker rådet" så er man sikker på at man ikke kommer til at have et mærke der ligger alt for tæt op af en allerede eksisterende MC klub.

Kan ikke finde kontakt detaljer på "biker rådet" lige nu.. det må blive efter skagen. !

• #16   22. jul 2007 Må give Peter S ret.. få det lige "tjekket" for div navne, farver, buer osv.. jeg ved, at der er mange klubber, som er blevet nødt til at fjerne fx MC fra deres mærke og vær opmærksom på. hvis i laver buer på jeres vest, at der ikke skal stå fx. MAINLAND eller andet "smart".. det bliver ikke hængende på vesten længe.. men efter denne lille "strittende pegefinger", så rigtig god vind fremover.. glæder mig til at se det færdige resultat (evt til Fyns mc-festival)??

• #17   23. jul 2007 Jeg ved ikke ret meget om rygmærker indenfor MC miljøet.
    Er der mange rygmærke klubber, der bare er "hyggeklubber", hvis I forstår hvad jeg mener?
    Hvad er ideen bag rygmærker?
    Er man "rocker" når man kører med rygmærke?

• #18   23. jul 2007 Nej nej nej.. jeg kører med rygmærke og er laaaangt fra rocker. Kender selv rigtig mange folk med rygmærke og ingen af dem er i nærheden af at være rockere.. ideen bag rygmærker er genkendelse og sammenhold. Jeg kan fx godt føle mig en smule "nøgen" og identitetsløs, hvis jeg en sjælden gang render rundt til et træf uden mit rygmærke.. der er også tit at der kommer fremmede og spørger efter en af mine klubkammerater, udelukkende fordi de kender rygmærket og ved at vedkommende kører i samme klub som mig.. så det er jo også en måde at lære nye folk at kende på ..
    Men Thomas R, hvis du ser en fra CC-Tigers så kom hen og sig hej, du skal nok blive taget godt imod... ;o)

• #19   23. jul 2007 Fuldstændig enig med det som Christina (Odense NV) J siger,samtidig er det også nemmere at finde sine venner på træf....I mørke er alle katte grå,lige indtil man kan se deres stempel på ryggen.

• #20   23. jul 2007 Ok. smiley

Hvorfor må der ikke stå "MC" eller "Mainland" på rygmærker?

• #21   23. jul 2007 Vil også kun have det fordi det er lettere at blive "kendt", der er ABSOLUT ikke noget rocker over os, og bliver det aldrig!
    Der kommer evt. til at stå MC i den ene side og 07 i den anden. Der står Sdr. Jylland nedenunder, i en svag bue, og klub navnet i en bue henover.

Skulle meget gerne komme til MC-festival, med mindre det er rigtig dårlig vejr. Det er ikke sikkert vestene er klar, men så ser du os nok i en T-shirt, (ellers løber vi nok rundt og viser spækbrættet...)

• #22   23. jul 2007 Mainland er noget som bl.a. No Name, HA mm. bruger og derfor ikke "brugbart" for os almindeligt dødelige (hi hi).
    Ved ikke om rygmærker er "forbudt", jeg er aldrig selv blevet stoppet, så hvis det er, så ser panserbasserne igennem fingre med det..
    Ang. MC på jeres rygmærke, så ved jeg ikke om i får det godkendt.. "Min" klub blev "pænt" bedt om at få fjernet vores mc, så det blev gjort (hvad gør man ikke for husfredens skyld...)
    Men uanset om det bliver i t-shirt eller med "skilt" på ryggen, så sig endelig hej, hvis du ser mig til MC-festivallen..selvom jeg er en "tiger" så bider jeg ikke...

• #23   23. jul 2007 Men hvor skal man få det godkendt henne?

• #24   23. mar 2014 http://www.bikerfonden.dk og ja i skal sende jeres mærker ind til godkelse

• #25   23. mar 2014 @peter.

Tråden er fra 2007 smiley O_o smiley

• #26   23. mar 2014 Here we go again... smiley

• #27   23. mar 2014 Ja - det her er en tilbagevendende JOKE - søg dog bare en smule her i forum!

• #28   23. mar 2014 Okay, det er fem år siden jeg lavede denne tråd, og nu kommer der pludselig gang i den igen...
    Klubben eksistere ikke mere, og jeg er nu i en anden klub "Mad Cartoons" denne klub er over 15 år gammel, og vores mærke er ikke blevet søgt om godkendelse, men det er blevet godkendt alligevel, der ligger ihvertfald et billede inde på bikerfondens hjemmeside. smiley

• #29   23. mar 2014 Tjah, jeg kan da se at vores klubmærke ikke er godkendt.. Men øh, når klubben er 43 år gammel så er mærket vel ældre end bikerfonden smiley

Kommentér på:
Syning/brodering af rygmærker.

Annonce