{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

N N
N N
Tilmeldt:
27. maj 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

I bås?? {{forumTopicSubject}}

Godaften i stuerne smiley

Har de sidste dage været lidt optaget af, hvorvidt valg af mc er udtryk for hvem man er, hvad man står for, og om man så i forlængelse heraf "grupperer" sig??? Nogen har beklageligvis oplevet at føle sig "overset" da de mødte op til et træf og ikke kørte på samme mc som de fleste af de fremmødte og klubbens medlemmer.
Lysten til enten at "cruise" eller "ræse" må først og fremmest være styrende for valg af mc, men der må også være andre ting på spil..... Men kan man virkelig dele mc-folkefærdet op i to?? Bliver folk sat i bås?

Se det for jer... Den ledeste HD stivsteller med det bredeste styr, og fremflyttersæt der når forhjulet.... (ja ok...overdrev lidt..) osv osv
På den anden side er der ræseren... Tøjet matcher de mangfoldige farver på kåben og you name it...

Hvad tænkes der om de forskellige "typer"? kan vi dog ikke forenes? Er det ikke det samme vi alle vil? Eller?

Jeg er klar over, at de mere rå og hardcore mc-klubber med årelang historie er en slags udløbere af "Born to be wild"-kulturen i 70érne, og med den stil følger jo selvsagt den førnævnte HD. Men hvordan ser det ud idag?

Hvad tænker I?? Har i andre nogle overvejelser omkring hvilke signaler i udsender med jeres bikes? Hvad var styrende for valget af cykel? Kultur? Omgangskreds?
Signaler?

Nå... Mange strøtanker... Er spændt på at høre jeres tilbagemeldinger smiley

Fortsat god aften!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I bås??
  • #1   17. jul 2007 Spændende indlæg smiley

    Jeg satte mig ikke så meget ind i hvilke "grupper" jeg "kom til at tilhøre" da jeg valgte min MC.. Jeg blev bare forelsket i netop den MC, model, farve osv. smiley
    Vil gi' dig ret i at der er en slags (latterlig) klike-fordeling af MCister, afhængigt af deres køretøj, udstyr, kørestil osv.. Men det holder mig ikke fra at fx hilse på en forbipasserende chopper i trafikken (hvorfor hilser de/i aldrig igen? xD)..


  • N N
    N N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   17. jul 2007 - Michael : Uha... nu skal jeg passe på.... men mon ikke chopper-folket anser sig selv som "The real thing"? Og ser de andre som værende et par tænder længere nede af stigen? -Her tænker jeg mest på dem der evt. også har flettet skægget smiley

  • #3   17. jul 2007 Hehe, så går der viking i den :D..
    Der vil nok altid være lidt MC religion indblandet..
    Selv i raket-klassen er der mærkeracisme smiley



  • N N
    N N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #4   17. jul 2007 Arjj, er de rigtigt???? Peter, lad mig høre mere om det!! Anså det egentlig bare som chopper vs. raketterne....

  • #5   17. jul 2007 Tror næppe at alle kan "forenes" når det ikke er alle der vil sættes i bås med andre.

    syntes mest det er folk med HD og Goldwings som opføre sig som om de opfandt den dybe tallerken og føler sig for fine til at hilse.

    Min stedonkel som har kørt i mange år fortalte mif også at på nogle af de træf han har været på, holdte HD og Goldwings sig også seperart fra alle andre, og kun blandede sig indenfor deres respektive cykel typer.

    Oh well, gider de ikke hilse på mig, så er det ikke noget jeg mister søvn over, der er heldigvis masser af andre der vil. så for min skyld må de godt beholde deres fanatiske spejderklub.


  • #6   17. jul 2007 Det er da sjældent at folk der har 2 MC'er har fx en chopper og en raket..!?

    Sørine:
    Tjoo raketfolket plages da også af folk der mener deres spaghetti'er er meget smartere end de japanske plasticraketter smiley (Nu skal jeg passe på jeg ikke selv træder nogen over tæerne her..!)


  • #7   17. jul 2007 Kan godt følge dig.
    Har selv en (yderst) mærkelig MC, og det er en af grundene til jeg kører for mig selv.
    Har ikke kørt til de små-træf der er, af samme grunde.
    Jeg har ikke en af de gængse maskiner, ej heller er den skinnende og ny...så det med at sparke dæk og tale om MC...ja hvad skal jeg sige...?

    Må tilføje at jeg SELV er ret glad for min MC, og synes den er speciel på sin egen herlige måde...og så er den hurtig smiley


  • #8   17. jul 2007 Og selv inden for de Japanske plastikraketter er der endda en snert af mærkeracisme.
    Det skal jo selvfølgelig være Honda smiley


  • #9   17. jul 2007 Skam dig Allan..
    Det er der jo nogle der går og tror på smiley


  • N N
    N N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #10   17. jul 2007 Spændende.... spændende....
    Men hvad er det liiiiige der skiller vandene?? Hvorfor disse "lejre"?


  • #11   17. jul 2007 Vi var nogle der skulle mødes for at køre en tur. Desværre for mig var jeg den eneste der ikke har en raket der mødte op. Gjorde som sådan ikke noget da (Næsten alle) folk var venlige. Fik dog af vide "Det er sq da ikke en sving cykel!".. Gav en ny MC'ist en dejlig følelse...

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #12   17. jul 2007 Der findes ganske rigtigt 2 typer.

    En ting er når man giver folk lidt røg med mærkeracismen. Selvom det kun er ment som sjov, er der bare nogle som ikke kan tage den slags OVERHOVEDET.

    Det er den ene type MC'ister - kald dem roligt "mærkeludere" - og de er MEGET nemme at spotte på f.eks forums...

    Alle vi andre er den anden type. smiley


  • #13   17. jul 2007 ARH hold op Sajmon smiley Du er da V2-mand! Du kan ikke løbe fra det smiley

  • #14   17. jul 2007 Hvis V2 er godt, så må V4 jo være dobbelt så godt smiley

  • #15   17. jul 2007 Du har fat i noget Allan smiley Nu mangler der bare en grøn teint ^^

  • #16   17. jul 2007 Mit valg var primært bestemt af pengepungen, og det faktum at jeg godt kan lide de "gamle" mc'er. (men havde jeg haft pengene kan det da godt være at valget var blevet en smule anderledes)- og lidt i tråd med hvad Michael H skriver. jeg er ligeglad hvad folk kører på, Jeg hilser. Gider de ikke hilse igen er det ikke mig der har et problem!

  • #17   17. jul 2007 Jeg kan da altid købe en dåse gift-grøn spraymaling i Silvan. Nej nu jeg tænker nærmere over det, så går den sgu ikke, for så matcher tøjet jo ikke til cyklen længere!!!!!!

  • #18   17. jul 2007 Det ER et must Allan, og du ved det smiley

  • #19   18. jul 2007 Jeg bliver nødt til at sige; både og... hermed menes, at jo, der er da selvfølgelig de folk, som føler at de ikke behøver at omgåes folk som "os".. og så er der de resterende 99%, som bare hopper op og falder ned på, hvilken cykel du er dumpet ind til træffet på, bare der er et par dæk at sparke på og et stel at snakke om... og det er der vel altid ;O)
    Jeg kører selv med rygmærke (den tråd har også været oppe og vende) og jeg er ALTID blevet taget pænt imod, uanset om det er Jylland, Sjælland eller Fyn jeg er kørt til træf.. Jeg er selv fuldstændig ligeglad med hvad folk kører på, bare se hvor forskellige vi er i den klub jeg køre i (CC-Tigers).. vi bliver næsten ikke mere forskellige.. så der er plads til alle!!!


  • #21   18. jul 2007 ..og ja, jeg kører også V2 men overvejer at når jeg (om MEGET lang tid) bliver for gammel til en sjov sving cykel, så bliver det en lav, lang og ond chopper-ting... men først om meeeeget lang tid..he he ;o)

  • #22   18. jul 2007 Kenneth:
    Du har nok fat i noget af det rigtige der smiley Jeg synes selv at min MC er den fedeste MC overhovedet!!
    Det gælder nok indtil jeg skifter den ud med den næste smiley


  • #24   18. jul 2007 Hvae er du journalist eller hvordan ?


    Du har ikke selv din cykel oprettet hvis du i det hele taget har en og så kommer du her og spørger ind til hvad vi synes og dit og dat ....

    mange mennesker = mange meninger - men det betyder ikke at der er nogen som har ret og andre som har uret....

    Personligt så må folk kører HD, MZ, BMW eller pedalcykel, bare de blander sig uden om hvad jeg lyster at køre på .... jeg dømmer ikke folk ud fra hvad de kører på og håber ej at de gør det ved mig. Jeg har en cykel som måske ikke ligefrem er en raket men det er ihvertfald ikke en chopper - men det betyder da ikke at jeg ikke har lyst til at køre chopper - nu er det blot sådan indrettet at der skal jo være penge til det hele og 2 MC til mig selv det var der altså ikke råd til.... prioritering måske men pengene hænger ikke på træerne.

    Jeg synes måske at dit spørgsmål er lidt gammelt og lidt for meget "Øh, jeg mangler noget at skrive en klumme om i mit månedsmagasin" og nok mest af alt et spørgsmål som ingen rigtig kan svare på.

    Du skriver at valg af MC er udtryk for hvem man er !? Er alt hvad man gør ikke det ? Fordi jeg har valgt den MC jeg nu engang har valgt har jeg da så valgt noget fra for evigt ? Jeg mener, kan jeg ikke købe en HD og køre lidt på den af og til uden at jeg skal have piller for skizofreni fordi jeg også samtidig kører på en meget anderledes MC ?


    Kort svar: Nej, jeg føler mig ikke sat i nogen bås. Ej heller uden for en.


  • #25   18. jul 2007 kenneth (Aalborg) N : LOOOL

  • #26   18. jul 2007 I mit tilfælde var det tilfældet der gjorde at jeg nu har den MC jeg har. Havde Kawa i tankerne, var ude efter min. 650cc og lod jungletrommerne lyde gennem familie og bekendte og den jeg så købte var hvad der bød sig.

    Jeg havde faktisk ikke en kåbecykel i tankerne men er på ingen måde ked af hvad jeg har fået mig, at jeg så kigger efter en classic style uden kåbe til at supplere med, er en anden sag.

    Hvad angår grupperinger så er det ikke aktuelt for mit vedkommende, jeg kører helst selv og har ingen fordomme overfor andre typer MC og deres fører men det kan dog godt p*sse mig af at mange synes lydpotter blot er en overflødig ting og absolut skal larme som en i h.

    Jeg kører ofte ud i det grønne ingenting, nyder naturen, stredser af og får tænkt over tilværelsen, det har jeg ikke brug for at følges med andre for at gøre, næsten tværtimod. smiley
    Ved at jeg kører selv bliver jeg heller ikke presset ud i noget hvor evnerne ikke rækker eller omvendt får presset andre ud hvor de ikke kan være med.
    Vi har jo nok hver især et tempo som vi har det bedst med og som Falch synger, der er dage hvor det ikke kan blive vildt nok og der er dage hvor det ikke kan blive mildt nok, så i mine øjne giver alt det 'køre sammen med' ikke den store mening.

    Jeg mener ikke jeg er mere eller mindre end andre MC'ere og hilser på hvem jeg måtte møde på vejene når jeg kan, hvad enten det måtte være en anden racer, en markfræser eller en cruiser, vi har jo trods alt en fælles interesse, at køre MC. Hilser folk ikke igen, nå ja hvad så, det kan være de har en dårlig dag, at de ligger og venter på enmulighed for at overhale og ser mig for sent, ikke lige har mulighed for at løfte hånden eller blot har nyker - jeg er ligeglad hvorfor, jeg nyder min køretur ligegodt af den grund.

    Spøgsmålet om gruppe/klicke dannelserne skal nok findes i årsagen til hvorfor den enkelte kører MC og hvordan de er 'opdraget' til dette, har man f.eks hele sin erfaring fra HD'ere og altid hørt at de der riskogere hilser man sg* ikke på eller omvendt ja så bliver man vel sådan.
    Det er vel det samme med scootere (store) vi MC'ere har altid hilst på hindanden men bestemt ikke på scootere, jeg har aldrig helt forstået hvorfor og føler på en eller anden måde det er helt forkert, de er jo trods alt på 2 hjul, kræver MC kort og må færdes på motorvejene.

    Jeg tror at hvis nogen ved hvorfor vi MC'ister er sådan overfor scooterfolket så er de også tæt på at vide hvorfor der er den store forskel på HD folket og andre cruisere for forskellen er vel den samme, der er tale om forskellige stilarter af køretøjer.

    Vi ser det også herinde med ATW'ere, nogen mener at det er en bil da de har 4 hjul men jeg mener det er en anden type MC og har mere fælles med MC'ere end med biler idet man sidder på et MC sæde, styrer på et MC styr og skifter gear&bremser som vi gør det på vore MC.

    Alt i alt er det religion, jeg er MC-ateist og fri. smiley


  • #27   18. jul 2007 Om MC'en afspejler éns personlighed? Nææhh...

    Overvejede da flere forskellige MC'er før jeg valgte den jeg har nu, og var sku' nærmest hele spektret igennem. HD, motard, streetfighter, racer, classic/veteran osv.

    Har en bred smag og man må jo komme frem til et resultat før eller siden.
    Bare fordi man kører racer kan man jo nemt være vild efter at få eks. en HD eller en Goldwing.

    Godt nok snakker jeg lidt mere (meget lidt) med folk der kører Duc, men det er også kun fordi jeg er medlem af Ducati-klubben og at Duc'en nu engang er det der interesserer mig mest lige pt. Når jeg er til træf osv. snakker jeg med dem der gider snakke, om det så er mig eller en anden der starter samtalen er forskelligt og egentlig også ligegyldig.

    Hilser så vidt mulig på alle og snakker gerne med alle. MC'en er vel det vigtigste i denne diskussion, og også holdepunktet. Om der står det ene eller andet på tanken gør vel ingen forskel i den åbenbare fælles interesse og så må der da også være noget man kan snakke om hvis man har lyst. Hermed ikke ment at man SKAL forsøge at snakke med alle der har en MC.

    - Neser


  • #28   18. jul 2007 Kører selv i en veletableret klub med rygmærke og kommer til mange træf rundt omkring i landet..

    Jeg bruger bla. træf som ren afslapning, og til at ha en kontrast til erhverslivet.. Det er godt til at genoplade batterierne på, samt have det pisse hamrende sjovt med mine klubkammerater og andre festaber.

    Jeg kører selv "racer" MC og trackdays, da køreglæde for mig kommer ved dejlige snoede stykker asfalt.

    Jeg syntes selv jeg har et ben i begge lejre.. da rygmærket / klubben i nogles øjne signalerer en ting, imens racercyklen signalerer noget andet..

    Er faktisk ligeglad med hvad folk tænker eller tror jeg/vi signalerer.. Vi har det pisse sjovt, og fester med alle åbne og ligesindede mennesker... Så hvis du sidder og keder dig i hjørnet og føler dig udenfor?, så er det din egen skyld smiley Kom ud af busken og få mødt nogle nye mennesker

    lidt svært at forklare.. Men er sikker på at Christina i det mindste forstår mig smiley


  • #29   18. jul 2007 Prøv lige en gang at kigge på Tøffedyrenes medlemsliste.

    Der er ganske mange, der har både en bambusraket og en tocylindret fiskekutter!

    Hver ting til sin tid. Hvad man er til afhænger af utroligt mange ting, og det er forskelligt fra individ til individ.

    Min Nuværende cykel ser ud som den gør, fordi jeg på det tidspunkt skulle bruge noget, der var slankt, med mulighed for fremadrettede ben og lav siddehøjde. Årsagen var helt banal slidgigt. Efter jeg har fået nye "reservedele", kan jeg såmænd sidde på meget forskelligt, men er kommet til at holde af den.

    Personlig tror jeg ikke på typeracisme, men forskel i smag, og det er noget andet.


  • #30   18. jul 2007 Jeg vil sige at jeg har oplevet både den store åbenhed og den smålige "jeg er bedre end dig". Jeg mener dog at en opdeling mellem Racer vs ChopChop er helt ved siden af....

    Generelt vil jeg mene at MC folket er dejligt liberalt, men der er jo altid nogen der mener de er bedre end andre. Har været på træf og festet med alle typer mennesker No Problemo og HD'erne er sku cool nok og ser generelt ikke ned på en bare fordi man "kun" har en Kawa. Har mødt op til en tur i østrig hvor jeg kom på min ZX10 og tog ud og kørte med 65 HD'ere... Følte mig da lidt udenfor, men det da kun fordi jeg selv syntes jeg var anderledes... HD'erne tog det meget pænt.

    Næ hvis man endelig skal snakke om 2 lejre er det nok mere et spørgsmål om typen af Japaner.... Touring vs Racer, Ny vs brugt osv..... Har ved flere lejligheder oplevet at der bliver kigget ned på en hvis man ikke har den sidste nye Racer til +200k ja så er man jo en fattigrøv og proletar og er ikke værdig at blive snakket til. At disse "rige" (Men rige på hvad??) mennesker på deres toppumpede Racere med fuldt tun, styrdæmper m.m. så kører rundt med 2cm ubrugt bessefarbagdæk på hver side, tja det siger mig langt mere om den type MC'ister end ham der kommer på en MZ'er med nuller på det yderste af dækket.... MC'ister er og bør være liberale og hilser på alle andre MC'er, sådan skal og bør det være! Dem der syntes de er bedre end andre kan sku købe en porche eller anden dyr bil. De har ikke en skid at gøre på en MC. Det at køre MC er "Way of Life" (Ja dette er altså min mening). Det signalerer at her kommer en fri sjæl, en der ikke er bundet af samfundets fordomme og daglige smålighed. Så nytter det sku ikke noget at man selv er fordomsfuld og smålig. Så i min bog er en MC en MC og en MC'ist en broder. En man stopper op og snakker med, hjælper hvis han har brug for det osv osv.

    50c


  • #32   18. jul 2007 Tror der er meget rigtigt i det som Søborg skriver. Jeg synes tit det kan ses at indenfor raketverdenen gælder det om at blive set med den ondeste kværn og det nyeste udstyr. Har efterhånden kørt ture med mange af dem, det er som om at vis du møder op på en ny R1,zx10 el. lignende så tænker folk "uha han må godt nok være en vild chaffør". Men faktum er at mange af disse drenge kun køber maskinerne for at virke sådan til dæksparke-sammenkomster. Tit vil man kunne genkende den classiske 2-3cm morfarkant på bagdækket.

    Jeg vil ikke presse nogen til at køre over evne, men spørgsmålet er, hvorfor køber man sådan en cykel hvis man er bange for den og ikke tør bruge den ??

    Som det også er tidligere nævnt, så har jeg aldrig oplevet at blive sat i bås af ryttere af andre typer af mc, tror mest kategoriseringen foregår indenfor raketverdenen.


  • #35   18. jul 2007 Jeg har absolut intet problem med at folk køber deres drømmekværn alene fordi de synes den er fed. Og jeg vil heller ikke opfordre til hjernedødskørsel på offentlig vej, men jeg undres over forsøget på at opretholde et image som den vildeste badass-powerbike-rider, når alle tydelige tegn på slitage og kørestil taler imod. Hvorfor ikke indrømme at man har købt den fordi den er fed - og ikke nødvendigvis forsøge at fremstå anderledes.

  • #36   18. jul 2007 Som overskriften siger,
    du bliver sat i bås alt efter hvad mc du kører,
    nok mest HD og os Goldwing kørere,
    men jeg jeg er da lige glad med hvad mc folk kører på, bare de har en motorcykel når det nu er den interesse de har.
    Og jeg hilser på alle ligegyldigt hvad det er for en der kommer imod mig, selv æggeskallerne


  • #38   18. jul 2007 I alt kommer til alt, så kører vi vel alle for at have det sjovt og intet er da bedre end en stille tur på kværnen efter en stressende dag på job. Og det at køre motorcykel handler jo i høj grad om individualisme, man er sig selv. Men samtidigt er det godt at se at folk kan samles på tværs af mc-typer og køre fællesture uden nødvendigvis at skulle se ned på andre mc-ister.
    Prøv at tage på toppen i weekenden og se hvor mange forskellige typer af kværne der er samlet foran hver lejr. Der er det meget blandet og alle kan snakke med alle, der er ingen vigtigere end andre.
    Men igen, der findes jo også den enkelte "se-mig" type som kører rundt på pladsen og giver masser af håndgas på den nye racer, chopperen, eller fighteren. I har nok ret de findes indenfor mange typer af MC. Tror mere det er handler om personen end om kværnen.


  • #39   18. jul 2007 Vi praler af fælleskab og hilsen på hinanden osv.

    Det fællesskabsfølelse skal ikke dikteres af hvad man kører på, men derimod hvorfor man kører !!!

    Vi har alle samme dybe lidenskab, og de mennesker der refereres til, som besidder disse forkvaklede holdninger er da fattige individer.

    Jeg hilser da på alle og tager gerne en mc snak med alle dem der gider - man kunne jo lære noget nyt smiley

    Ja, jeg har en "racer" og ja jeg har en begyndende morfar-kant - og hvad så ?

    Jeg har osse høje tindinger, men er ikke ensbetydende med manglende evner andetsteds, tvært imod.

    De danske veje er ikke anlagt med henblik på mc'isters trang til at nulre dækkanter, så det giver næsten sig selv at dækkene slides mest på midten ( medmindre man bor i Vestjylland og skal holde svinet op mod en strid sidevind *GG* ).

    Glæden må være det vigtigste og den har vi alle !

    Vi ses derude smiley


  • #41   18. jul 2007 ja, det må man da sige smiley

    Så pas jer selv *GG* vi andre kan godt ha' det sjovt uden jer *LOL*
    Så er det jeg undrer mig over, at du er herinde hvor 98% er non-Ducatister........


  • #42   18. jul 2007 Hmmm.. jeg sidder og får lidt dybe (dybere) fuger i panden.. jeg er helt enig med Peter S om at der kan/skal snakkes med alle, uanset alder, køn eller ej, højde, drøjde, mc mm. Men der er umiddelbart mange af jer andre der mener, at vi generelt er en liiile smule egoistiske..KAN DET PASSE???
    Næste gang i møder en fra CC-Tigers, Falkne, Raptor, Exterminators, Zipcode eller hvad fanden de forskellige klubber jeg omgåes hedder, så gør jer selv den tjeneste at snakke med et medlem.. jeg vil garantere for,at i vil blive taget godt imod..UANSET CYKEL OG TØJ!!!


  • #43   18. jul 2007 Tvivler da på at Mattæus brugte ordet "Øgleyngel" ;P

  • #44   18. jul 2007 "overalt skal det spores, at vi har forlystet os" - Ahh der gik et lys op for mig der .... det er de troene som efterlader sorte striber af diverse art rundt omkring på vejene. - haha

  • #45   18. jul 2007 Enig med Michael H !

    Tror bare Hekto har det hele " i tastaturet " *GG*


  • N N
    N N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #46   18. jul 2007 Wow, spændende læsning smiley Tak for bidragene....


  • #47   18. jul 2007 dvsl - håber du kan afsløre hvad det præcist gik ud på?

  • #48   18. jul 2007 Er det ikke på tide med et indlæg fra Sørine ?

  • N N
    N N Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #49   18. jul 2007 Kæreste Jesper S..... du er da vidst lidt irriteret på mig, eller?
    Jeg er hverken journalist eller noget andet i den dur, bare et ganske almindeligt tænkende/undrende menneske.
    Hari øvrigt kørt 650 km idag, så jeg har ikke været ved tasterne før sent i aften smiley

    Hvad gik dette ud på?? Jamen det gir vel i grunden sig selv.... læs mit første indlæg igen-søg og du skal finde smiley

    Men skønt, at så mange har givet sit besyv med, der er åbenbart flere end jeg der er optaget af "emnet", mange har da i hvertfald en mening de gerne vil offentliggøre.

    Var der andet du synes jeg skulle bidrage med?

    Fortsat god aften til alle!


  • #50   19. jul 2007 Springer lige over og glatter Christina´s panderynker... og giver hende fuldstændig ret....

    Der ER fordomme overfor rygmærkerne og de tilhørende klubber. Fordommene kommer ofte, fordi man ikke ved noget om det man har dem (altså fordommene) overfor.
    Så næste gang i ser en Tiger på ryggen af en... kom ud af busken og lær os at kende....

    Tulle... CC Tigers medlem - Honda kører og begge dele fordi JEG kan li´ det.....


  • #51   19. jul 2007 Sjovt indlæg...Jeg har selv lige skrevet et indlæg på MC mingler om den store tolerance jeg oplever blandt MC folk. Kører selv V-Strøm fordi jeg sidder godt på den. Blandt de mingler mennesker jeg kører med er der alverdens forsk mc.ere den eneste der har trukket sig ud er en kineser. Vi er meget forsk. i alder og knallerter og har det hyggeligt med vores kørsel.

    hilsen hector
    ps. har kun oplevet dem uden hjelm ikke hilser tilbage.


Kommentér på:
I bås??

Annonce