{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

En gang til.. {{forumTopicSubject}}

Min bror kommer i morgen formiddag, for at kigge på dette problem: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=48415
Han er rigtig go' til teknik og sådan, MEN hvis vi det ikke er problemet nævnt i mit sidste indlæg og ikke det der er blevet foreslået, er der så andre ideer til hvad problemet kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En gang til..
  • #2   18. jul 2007 Tror ikke sådan en findes derpå smiley men skal da helt sikkert tjekke det.. Starteren burde da ikke virke hvis dødmands knappen er aktiveret.. eller?

  • #3   18. jul 2007 Din starter snurrer men kværnen starter ikke.

    Enten får den ikke benzin/luft eller også er der ingen gnist. Er det opstået pludseligt efter vask/regn et det sidste mest sandsynligt. Kig allerførst alle sikringer efter!

    Hiv et tændrør ud, og se om der er gnist. Er det OK, så prøv det næste osv.

    Mangler gnist på et eller flere rør, så kilp 2 mm af tændrørskablerne ved rør og spole og prøv så igen.

    Stadig ingen gnist, så kontroller, at spolerne får pulser og at forbindelset (plus og stel) til spolerne er OK. Er der ikke puls, bliver det hele lidt mere broget.

    Når du er kommet hertil, er jeg-uden at have set cyklen 90 % sikker på, at den er i gang!

    Gnist på alle fire rør, så led efter noget med brændstoftilførsel - er der benzin på? Er det en hane med Prime indstilling, så prøv denne indstilling!

    Står dine svømere fulde af benzin så det hele flyder? Klap svømmerhusene en ordentlig en med skaftet af en skruetrækker.

    Selv om din Choker er låst i aktiv tilstand, bør cyklen gøre minimum noglede forkølede forsøg på at gå!


  • #4   18. jul 2007 Mange tak! Håber vi får den til at køre i morgen!
    skriver lige for en go' ordens skyld hvad problemet var (Hvis vi finder ud af det) i morgen..


  • #5   18. jul 2007 Knud>>
    For god ordens skyld (og for en begynder): Hvordan tjekker man på en enkel måde, om der er gnist?


  • #6   18. jul 2007 Jesper > HAHA!... Det har jeg selvfølgelig.. og den er ikke "aktiveret" smiley

  • #7   18. jul 2007 hvor er du fra?? igen lige en lille opfordring til at skrive det i navnet..

  • #8   18. jul 2007 du kan også bare pille tænd-hætten af og sætte en skruetrækker op i den og så se om der springer en gnist når du holder den tæt på stel... ville være underlig hvis alle tændrør er brændt af på samme tid...

  • #9   18. jul 2007 Hej...
    Ved ikke om du har brug for flere gode råd....
    Men her kommer der lige noget jeg selv har prøvet!

    på styret ved koblingskontakten sidder der 2 stk kabelsko, ved vask kan man være uheldig at komme til at rykke i ledningen så de hopper af stik benene.

    Held og lykke


  • #10   18. jul 2007 Henrik N:

    Tror du så startmotoren vil snurre? Det er jeg ikke så sikker på.


  • #11   18. jul 2007 Så fandt vi ud af det, var færdige 15 inden jeg skulle være på arbejde!
    En sikring i ladnings relæet var sprunget, og batteriet var løbet tørt smiley
    Kom på arbejde. Men ville starte den op i en pause for nogle venner der var interesseret i den, og jeg kunne ikke. Samme problem.
    Den ville dog godt køre da jeg skulle hjem. Nåede at køre en km ca. inden det gik ud i et kryds smiley
    Min fader og en af mine brødre kom og hjalp med at læsse den på en trailer, og nu står den så ved den nærmeste MC forhandler, skal lige ha' fortalt ham i morgen at det er min, så må vi se hvad han kan gøre! Mistænker at der er fejl i ladnings systemet!

    Forresten, er fra Silkeborg, men det med at skrive hjemstavn i navnet, det gør jeg bare i "Profil og billede" menu'en og så efter fornavn.. eller?


  • #12   18. jul 2007 Mente self' "15 min. inden jeg skulle være på arbejde!"

Kommentér på:
En gang til..

Annonce