{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Peter J
Peter J
Tilmeldt:
13. jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

nybegynder - EN GANG TIL =D {{forumTopicSubject}}

Hey hey MCG!! Jae, har selv opdaget at et topic som dette fremgår en MILLIARD MILLION gange på forummet, har søgt og søger stadig lidt rundt og har også fundet en del svar smiley Men nu har jeg så besluttet mig for at lave et selv, så jeg kan se om jeg kan få besvaret alle mine spørgsmål. smiley

Altså jeg er 19 år.. Bliver 20 i april næste år!!

Næste år, til foråret, lidt før min fødselsdag, begynder jeg på MC kort (Det eneste jeg mangler for at min kørekort er udfyldt ;D Ja okay, bus mangler også) Når jeg har erhvervet mig kortet, er min plan jo så at få en MC

Men hvilken? Jeg kan allerede forudsige nu, lidt om hvilken kørsel og hvad den ska bruges til!!

Den kommer VIRKELIG til at tæske nogle kilometer, det skal ikke være en der kun er til solskindsvejrsbrug smiley For jeg har 20km hver vej på arbejde hver dag, og hovedsageligt kommer jeg nok til at tage MC'en! Derudover er der heller ikke noget som at køre en længere tur, vel? smiley Deeet sker også ret ofte smiley

Jeg må jo maks have de 34HK og dem agter jeg sq at overholde smiley Indtil jeg bliver gammel nok smiley haha..

Men hvilket stykke maskineri ejner sig det dette? Jeg er ikke på udkig efter den helt nye / nyere maskine, men ville rigtigt rigtigt rigtigt gerne at man kunne holde sig under 35 - 40, jeg ved intet om dette, så kan godt være jeg satser for lavt? eller for højt? Ret mig smiley

Udseende der er jeg meget til "sports looket" hvis i forstår, altså Rs 125 agtigt, suzuki GSX ovs smiley haha.. Så føler ikke for noget fancy chopper og offroader agtigt (de er fine, føl jer ikke stødt, men det er ikke lige mig)

Men i fyrer bare løs med gode råd og vejledning om hvilke modeller og gerne med en begrundelse!!

ang forsikring, ser jeg jo selvfølgelig gerne at den er til at betale smiley

To much to ask? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nybegynder - EN GANG TIL =D
Kommentér på:
nybegynder - EN GANG TIL =D

Annonce