{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

syn og omregistrering {{forumTopicSubject}}

hej folkens, jeg har lige købt mig sådan en shadow vt600c
og jeg skal have den synet og omregistreret
så her kommer spørgsmålet

når jeg kører den til syn, skal jeg så medbringe papir attesten eller er billede af den nok og self billede af kode delene

tak på forhånd
morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn og omregistrering
  • #1   14. feb 2019 Du skal have den med.

  • #2   14. feb 2019 tak smiley

  • #3   15. feb 2019 Du skal ikke have noget med til syn.
    Om registrering kan du selv klare på SKATs hjemmeside efter den er synet


  • #4   15. feb 2019 Men når det alligevel er et registreringssyn, koster det vel ikke ekstra at få den omregistreret? Eller?
    Gjorde det ikke for mange år siden da jeg synede en del biler og cykler.


  • #5   15. feb 2019 jeg skal give 300 for synet og så omregistrerer jeg den selv hos skat til 380kr og så henter jeg plade til 800kr smiley

  • #6   15. feb 2019 ellers skal jeg betale 500kr for at synshallen omregistrerer for mig

  • #7   15. feb 2019 Når den skal omregistreres, så må der da være plade på?
    Ellers er der tale om en indregistrering + betaling for nummerplade.


  • #8   15. feb 2019 vis jeg har den gamle nr plade så kan jeg vel godt omregistrere den? selvom der ikke er plade på nu?

  • #9   15. feb 2019 Hvis den er indregistreret kan du omregistrere den efter den er synet.
    Om nummerpladen fysisk sidder på er ligegyldigt.
    Dog skal den sidde på når du kører til syn.
    Men hvis du allerede har en nummerplade, behøver du jo ikke at hente en ny til 800Kr ???
    Er det du egentlig mener at du kender tidligere registreringsnummer, men at den ikke er indregistreret længere? I så fald skal du have fat i et prøvemærke inden du kører til syn. Det kan du sikkert få i samme synshal. Når du så har fået synet din MC skal du have indregistreret den = Købe en nummerplade, det kan du ikke klare selv på nettet, det skal foregå hos en nummerpladeoperatør, så egentlig kan du ligeså godt gøre det der hvor du får den synet.

    Og JA! du skal have registreringsattesten med når du skal om eller indregistrere.
    Håb på at det er den nyeste registreringsattest du har, det kan være noget værre rod med de registreringsattester efter man selv kan omregistrere på nettet.



Kommentér på:
syn og omregistrering

Annonce