{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drosling af motorcykel..
  • #1   23. jul 2007 rimelig mange kan du drosle.... skriv heller hvilken du tænker på gør det lidt nemmere...

  • michael s
    michael s Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   23. jul 2007
    en suzuki sv650s


  • #3   23. jul 2007 køb i stedet en med det rigtige antal heste. der er ikke meget ved at køre en sv 650 med en stakket motor.

  • #4   23. jul 2007 Martin B. Der er vel heller ikke noget ved at købe en 125ccm og tabe penge på at sælge den når man får stort kort.

  • #5   23. jul 2007 nå forholder det sig heldigvis sådan at mc'er generelt holder prisen rimellig godt. og man da få cykler helt op til 500 ccm med det rette antal heste.

  • #6   23. jul 2007 så skal du også medregne prisen for droslingen. det svarer jo til mere end hvad man taber på en mc over 1-2 år. i hvert fald hvis det er en lidt ældre mc.

  • #7   23. jul 2007 Jamen så siger vi det. Vil nu stadig mene at man skal være en pæn god forretningsmand hvis du skulle tabe mindre end 2000 kr på en cykel du bruger i 2 år. årgang/Km tal + alm slitage.

    Personligt syntes jeg bare det er åndsvagt at gå ud og købe en 34 hk's maskine som man derefter skal bøvle med at sælge igen. når man kan købe en fed cykel og betale 2000 +/- for et drosslesæt monteret og så køre 2 år med 34 HK og bare pille skidtet af når man får det store kort og stadig have en fed cykel. Men sådan er vi jo forskellige alle sammen.


  • #8   23. jul 2007 sådan kan man også se på det. Jeg mener så også at hvis man køber en stor cykel og drosler den passer effekten ikke til vægten. hvis man køber en cykel med 34 hk er disse afstemt til hinanden og man får derved mere ud af cyklen.

    f.eks. jeg havde en suzuki gn 250. jeg købte den for 16.000 og fik 15.000 for den efter 1 år. havde ingen rep på den.

    havde derefter en gsx 400 købspris 15.000 og solgte for samme pris 1 år efter havde udgift på knap 1000.- ved montering af nyt gaskabel og andre sjove ting.


  • #9   23. jul 2007 Man kan godt drosle en SV650s til 34heste... Min havde kørt de første 2 år med droslingskit, og jeg fik det med da jeg købte den.. Den har jo stadig et rimelig stort moment når det er en 650ccm.

    Det er bare en plade der går ind og begrænser spjældet...


  • michael s
    michael s Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   23. jul 2007
    jeg takker mange gange for jeres indlæg...
    for jeg har det på samme måde som casper.. gider ik at døje med at skal slæge en lille cykel.. så hellere have en man er glad for og vil kører på nogen år..


  • #11   23. jul 2007 + at du lærer din cykel rigtig godt at kende fordi det er den samme cykel du fortsætte på med stor kort, og ikke skal ud og lære en ny cykel at kende hvis du skiftede efter lille kort.

Kommentér på:
drosling af motorcykel..

Annonce