1.259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Dækonline Dækonline

IKKE for at lave en shitstorm, men vil bare høre, om 8-10 dages leveringstid, er normalt.
Jeg købte nogle dæk for en 5-6 år siden, og mener de stod ved min hoveddør indenfor 2-3 dage.
Nu har jeg bestilt varer 02.03.19, men ikke modtaget dem endnu. Pengene er trukket.
Ha en god lørdag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækonline
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   8. mar 2019 Nu tænker jeg bare højt... Men hvad med at skrive dem en mail og spørge dem?

• #2   8. mar 2019 Nu er det jo heller ikke 8-10 dage, når du bestiller den 2/3, som er en lørdag.. De ekspederer sikkert først din ordre mandag. Jeg har brugt dem flere gange, og altid været tilfreds smiley Også med leveringstiden smiley

• Sajmon ™

#3   8. mar 2019 Ja så ekspederer de mandag, som så kun er 5 dage siden...

Har du fået mail med tracking oplysninger? Den plejer man at få ret hurtigt, og har de trukket pengene, er dækkene sendt.

• #4   8. mar 2019 Kunne godt sende dem en mail, men gider ikke gøre det stor ud af det.
    Det var blot en høflig forespørgsel, om andre mc'ister havde et input, relaterende til ovenstående spørgsmål.

• #5   8. mar 2019 Er de så sendt med post nord, er du måske heldig at få dem inden juleaften, 2035 smiley

• Sajmon ™

#6   8. mar 2019 #5 - Gode gamle Tom... Den evige optimist. Eller skrev du forkert så der skulle have stået 2053?? Det er fede fingre - det har jeg selv... smiley

• #7   8. mar 2019 Jeps, de skal nok dukke op, og Sajmonn & Søren, tak for svar.;)

• #8   8. mar 2019 Ha ha, Tom det er jo altid rart at ha noget tilgode, men julen hmmm, gad vide om jeg kan nå at ændre bestillingen til Vinterdæk

• #9   8. mar 2019 Jeg har også købt igennem firmaet flere gange og mine dæk blev sendt fra Tyskland....levering 6-10 dage.

Tjek eventuelt naboens carport...

• #10   8. mar 2019 Jeg handler ikke med dem mere, har jeg ellers gjort rigtig meget.
    Men de bruger fragt firmaet DPD i dag, prøv at tjek dem for privat levering på trust pilot.
    De kan ikke få dårligere anmeldelse smiley

Sidste gang jeg købte hos dem var to cross dæk, det var inden sommerferien, og jeg skulle bruge den 2 uger senere i ferien hvor der bare skulle køres. de er stadig ikke kommet smiley

• #11   8. mar 2019 hukommelse forsvinder med alderen, det kan ikke lade sig gøre at de er der 2-3 dage efter at du har bestilt dem

• #12   8. mar 2019 Er gået over til GP reifen, mest pga noget restordre halløj og manglende service (set gennem mine briller)
    GP bruger gls. Og fragten er jammerlig billig... har lige fået 12 dæk, fragt 52€...

• Sajmon ™

#13   8. mar 2019 Mynetmoto havde flatrate på fragt, så 2000 dæk kostede det samme som 2 dæk at få til DK.

Det har de fikset - men stadig fantastisk service. smiley

• #14   8. mar 2019 #13 Nu har du kigget for dybt i natpotten igen smiley "flatrate", det ville jeg aldrig bruge til dæk, det lyder jo som noget der er punkteret med vilje smiley

• Sajmon ™

#15   8. mar 2019 Jeg faldt heller ikke for det.... Andet end en enkelt gang med 12 dæk, men der havde de vist glemt at prikke hul i dem, for de virkede allesammen. smiley

• #16   9. mar 2019 Jeg betaler aldrig fragt.
    Jeg køber, får monteret og betaler ved den danske forhandler. smiley

• #17   9. mar 2019 #16.... Så betaler du også fragt, det er bare ikke udspecificeret på regningen

• #18   9. mar 2019 bruger også mynetmoto - de er tit billigere, har tidligere fået dæk fra daekonline der havde et par år på bagen, siden da har jeg brugt de andre smiley

husker dog rimelig levering på daekonline og 5 dage er ikke meget ventetid
    tit tager det længere at få sendt noget indenrigs....

• #19   9. mar 2019 Du har ret i det skete noget med dækonline da de gik på dækonline.dk.. Istedet for .de !!
    Både pris og lev tid fik et nøk oP..!!

Du har ret i, - de tidligere kunne lev. På 3 endda 2 hele dage så dækkene stod rygende uden foran ens dør om morgenen når man skulle afsted..
    Sidst tog det 11 hverdage.. Og..
    Nu virker det nærmest som aftalte priser mellem alle leverandører, lidt forskel i dækpriserne udlignes af forskellen i lev. Pris.. Super irriterende..!!

Men stadig friskere dæk end man kan få lev. Herhjemme.. smiley
    Da jeg monterede mine vinterdæk omkring 1. Nov. Var de kun 4 uger gamle.. smiley smiley

Kommentér på:
Dækonline

Annonce